Grupul Marcegaglia a lansat recent editia din 2018 a profilului de companie la nivel de corporatie, care include - dupa cum se arata intr-un comunicat al holdingului implicat pe piata mondiala a otelului - „cifrele relevante, pozitionarea, cultura de afaceri, organizatia corporativa, istoricul si multe alte detalii”.
„Documentul, actualizat si revizuit in fiecare element mentionat anterior, este cartea de vizita a companiei, cu o atentie speciala acordata capitalului uman, independentei grupului, dezvoltarii industriei 4.0 si angajamentului in directia sustenabilitatii”, se mai arata in comunicat.
Potrivit documentului, „Marcegaglia este grupul italian industrial lider al pietei europene si mondiale a otelului - o combinatie unica dintre modelul dinamic italian de afaceri al unei intreprinderi familiale si capacitatea de functionare si prezenta extraordinare pe pietele internationale, specifice corporatiilor mari. Cu 5,6 milioane de tone de otel prelucrate in fiecare an si 5 miliarde euro din venituri anuale, Marcegaglia este unul din principalii operatori din industria mondiala a otelului si se situeaza pe primul loc din mai multe puncte de vedere: numarul 1 pe plan global ca operator independent in sectorul de prelucrare a otelului; intaiul producator de tevi sudate din otel inoxidabil la nivel mondial, primul producator de tevi sudate din otel-carbon din Europa si detinatorul locului 1 in ceea ce priveste performanta centrului de servicii in Italia. De asemenea, are 6.500 de angajati care lucreaza in 21 de otelarii si 60 de birouri de vanzari in intreaga lume”.
Toate acestea nu ar fi fost insa posibile fara cultura organizationala care defineste Marcegaglia, conceputa, dupa cum se arata in continuare in raportul anului 2018, pentru a fi orientata pe valorile specifice factorului uman. „Independenta, dinamism, rezilienta, competenta, versatilitate, capacitate de reactie: in aproape 60 de ani de la infiintare, datorita acestor valori distinctive, Marcegaglia a devenit partenerul privilegiat din industria de prelucrare a otelului. Cultura organizationala a companiei se bazeaza pe abordarea orientata spre oameni si impartasirea acelorasi valori esentiale ce formeaza modelul de afaceri unic al Marcegaglia”, se mai precizeaza in raport. Pentru a descarca documentul complet, click aici!