RO EN
Coșul este gol

RUUKKI: Stabilizare a vanzarilor diviziei Ruukki Building Systems

Divizia Ruukki Building Systems din cadrul grupului finlandez Rautaruukki, din care face parte si Ruukki Romania, a raportat o crestere cu 2% a cifrei de afaceri din trimestrul al doilea, pana la 76 milioane de euro. Chiar daca vanzarile s-au majorat usor in perioada aprilie-iunie 2013, acestea nu au compensat total scaderea din primele trei luni ale anului, cifrele raportate de divizie pentru semestrul intai indicand o scadere cu 1% fata de aceeasi perioada din 2012, pana la 143 milioane de euro. Raportat la primul trimestru, cresterea din cel de-al doilea a fost cu 12%. Ruukki Building Systems a fost creata in luna aprilie 2013 prin divizarea Ruukki Construction in doua filiale (cealalta fiind denumita Ruukki Building Products) si include proiectele de constructii din tarile nordice, Europa Centrala si de Est, Federatia Rusa si afacerile totale din Romania. Cifrele raportate de divizie la nivelul regiunii Europei Centrale si de Est pentru prima jumatate a anului in curs indica un avans de 1%, la 35 milioane de euro. Pe plan local, Ruukki Romania detine o fabrica de sisteme metalice pentru constructii in Bolintin Deal (judetul Giurgiu), anul trecut raportand vanzari totale de circa 37 milioane de euro, in crestere cu 30% fata de nivelul din 2012.
La nivel de grup, in primele sase luni ale anului holdingul a inregistrat vanzari nete de 1,22 miliarde euro (-9% fata de intervalul corespunzator din 2012), in timp ce datele corespunzatoare perioadei aprilie-iunie 2013 indica o diminuare cu 8%, la 633 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.ruukki.com
 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter