AECOM – unul dintre cei mai importanti furnizori internationali de servicii de proiectare si consultanta – a furnizat recent detalii despre modul in care gestioneaza actuala criza data de pandemia Covid-19, in eforturile sale de a-si proteja angajatii si operatiunile, continuand sa ofere partenerilor cele mai bune solutii pentru perioada de recuperare. Astfel, compania a implementat un plan comprehensibil de flexibilitate, ce include restrictii de transport si deplasare, imbunatatirea instrumentelor utilizate, expansiunea procedurilor de siguranta atat pe santiere, cat si la birouri. O mare parte a angajatilor a trecut pe nesimtite la munca de la distanta, profitand de investitiile masive in tehnologia informatiei care a facut posibil acest pas (la momentul actual, peste 90% din membrii echipei de proiectare AECOM au adoptat acest sistem). Exploatand experienta directa castigata in confruntarea pe care compania a avut-o deja in Asia pentru minimizarea riscurilor de contaminare, angajatii companiei reusesc deja sa obtina rezultate optime in timp real. In ceea ce priveste relatiile cu clientii, grupul profita de cunostintele acumulate de-a lungul timpului, recent fiind selectat de o serie de agentii guvernamentale pentru proiectarea si managementul unor obiective ce vizeaza constructia unor unitati medicale de triaj pe coasta de est. In perioada urmatoare, AECOM se angajeaza sa colaboreze strans cu toti partenerii – privati sau publici – pentru a acoperi cererile imediate sau pe termen lung determinate de criza coronavirului, folosindu-se de finantarea guvernamentala de 2.200 miliarde USD care a fost aprobata deja de Congresul SUA. In prezent, grupul are un fundament financiar solid si o buna lichiditate, generata de vanzarea diviziei de management al serviciilor, care a adus in bugetul sau suma de 2,4 miliarde USD. In plus, la finele lui 2019 AECOM beneficia de numerar sau echivalente numerar de 1,7 miliarde USD, avand de asemenea acces la o line de credit de 1,35 miliarde USD. Analiza recenta a impactului pe care criza Covid-19 il va exercita asupra afacerilor indica faptul ca au fost implementate toate masurile necesare pentru a asigura minimizarea pierderilor, flexibiitatea operationala si securitatea angajatilor. Una dintre actiunile cu impact psihologic deosebit a fost constituita de diminuarea cu 20% a veniturilor intregii echipe de conducere a grupului.
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.