Raspunzand unor intrebari referitoare la piata panourilor termoizolante, Lucian Toader, director de vanzari al Isopan Est, a apreciat ca aceasta nu a ajuns inca la saturatie, ca in alte tari din Uniunea Europeana. Se estimeaza ca, in acest an, segmentul specific se va diminua cu 10% comparativ cu 2009, fiind semnale ca, in 2011, este posibila o majorare a acestuia. Compania detine una dintre cele mai noi şi moderne linii de productie de panouri termoizolante din Europa, avand o capacitate anuala de 3 milioane de metri patrati.
Lucian Toader, director de vanzari al Isopan Est: “In primul trimestru al acestui an am inregistrat o cifra de afaceri de circa 6 milioane de euro, iar pentru intregul an estimam atingerea unui nivel de 14 milioane de euro. Din punct de vedere cantitativ, piata din Romania se situeaza la nivelul celor din alte state ale UE, in schimb, marele avantaj fata de acestea este ca piata panourilor termoizolante nu a ajuns la saturatie, asa cum se intampla in Italia, Germania, Spania, etc. Romania prezinta un interes ridicat fata de aceste produse, datorita suprafetei proiectelor ce se vor dezvolta. Conform informatiilor si studiilor efectuate, anul acesta se va resimti o usoara scadere a pietei, de 10% fata de anul 2009. Cele mai solicitate produse sunt panourile care au grosimi medii cuprinse intre 50 mm si 60 mm. In ceea ce priveste raportul dintre importuri si productia locala, acesta este de 1 la 9. Perspectivele de dezvoltare ale segmentului specific, in cel mai pesimist scenariu, prevad pentru 2011 un nivel similar celui din 2010, dar sunt semnale pentru o posibila crestere de circa 15% anul viitor”.