Lucian Toader, director de vanzari al Isopan Est: “In primul trimestru al acestui an am inregistrat o cifra de afaceri de circa 6 milioane de euro, iar pentru intregul an estimam atingerea unui nivel de 14 milioane de euro. Din punct de vedere cantitativ, piata din Romania se situeaza la nivelul celor din alte state ale UE, in schimb, marele avantaj fata de acestea este ca piata panourilor termoizolante nu a ajuns la saturatie, asa cum se intampla in Italia, Germania, Spania, etc. Romania prezinta un interes ridicat fata de aceste produse, datorita suprafetei proiectelor ce se vor dezvolta. Conform informatiilor si studiilor efectuate, anul acesta se va resimti o usoara scadere a pietei, de 10% fata de anul 2009. Cele mai solicitate produse sunt panourile care au grosimi medii cuprinse intre 50 mm si 60 mm. In ceea ce priveste raportul dintre importuri si productia locala, acesta este de 1 la 9. Perspectivele de dezvoltare ale segmentului specific, in cel mai pesimist scenariu, prevad pentru 2011 un nivel similar celui din 2010, dar sunt semnale pentru o posibila crestere de circa 15% anul viitor”.
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.