RO EN
Coșul este gol

HeidelbergCement devine Heidelberg Materials si urmeaza procesul de rebranding

HeidelbergCement isi schimba denumirea in Heidelberg Materials, noua identitate de marca subliniind rolul de pionierat al companiei pe calea catre neutralitatea emisiilor de carbon si digitalizarea in industria materialelor de constructii, au anuntat reprezentantii grupului. Filialele interne si internationale, inclusiv reprezentanta din Romania, isi vor schimba numele in Heidelberg Materials incepand cu anul 2023. "Heidelberg" ramane un sinonim pentru continuitate si leadership pe piata, iar "Cement" devine "Materials", reprezentand orientarea companiei catre un portofoliu inovator de materiale de constructii sustenabile si inteligente si catre digitalizare.
"Este un moment istoric pentru noi, in calitate de companie globala. Dupa o perioada de un secol si jumatate de succes extraordinar, acum ne straduim sa transformam industria materialelor grele de constructii. Lumea se schimba rapid. Ne confruntam cu provocari si oportunitati cu totul noi, din perspectiva sustenabilitatii si a digitalizarii, care trec de dincolo de granitele tarilor. Le venim in intampinare dezvoltand noi solutii pentru clientii nostri, solutii care nu se limiteaza doar la ciment. Suntem pe drumul catre a deveni o companie neutra in privinta propriilor emisii de carbon. La nivel global, suntem lideri in captarea de carbon si oferim aplicatii digitale care asigura consumatorilor noi beneficii. Acest rebranding da transformarii noastre un chip si o ancora si este o oportunitate foarte importanta pentru noi sa comunicam ca o singura companie si un brand unitar. Aceasta este cheia leadershipului in transformarea industriei noastre", a declarat dr. Dominik von Achten (foto dreapta), presedintele grupului Heidelberg Materials.
Angajamentul companiei este de a livra pe piata numai ciment fara emisii de carbon inca din 2024 si sa reduca emisiile de CO2 cu 10 milioane de tone, pana in 2030.
 
 
Implementare la nivel global, din 2023
Procesul de rebranding va incepe la nivel de grup, Heidelberg Materials urmand a fi introdus imediat ca marca. Din 2023, subsidiarele interne si internationale vor fi redenumite, pe rand, Heidelberg Materials. "Pana in anul 2030, ne propunem sa generam jumatate din veniturile noastre din produse cu emisii reduse de carbon. Heidelberg Materials este un brand puternic, care reflecta standardele noastre globale de calitate si sustenabilitate si care imbina punctele forte ale intregului grup", a declarat Jon Morrish (foto stanga), responsabil pentru dezvoltarea brandului.
Potrivit datelor Heidelberg Materials, noul logo combina rationalitatea si emotia, reunind valorile traditionale si domeniile care reprezinta interes pentru viitorul grupului.
Reprezentarea grafica este compusa din doua elemente unite in forma literei "h", forma mai mare reprezentand un element de constructie si, prin urmare, punctele tehnice forte ale materialelor Heidelberg, iar elementul mai mic simbolizeaza domeniile viitoare ale grupului.
Strategia de brand si designul au fost realizate cu sprijinul MetaDesign, din Dusseldorf, Germania.
***
Heidelberg Materials este unul dintre cei mai mari producatori de materiale si solutii pentru constructii din lume, cu pozitii de lider pe piata cimentului, agregatelor si betoanelor. Grupul este prezent in peste 50 de tari, avand peste 51.000 de angajati in aproape 3.000 de locatii. Compania-mama a Heidelberg Materials ramane HeidelbergCement AG.
In Romania, HeidelbergCement detine trei fabrici de ciment, situate la Tasca, Fieni si Chiscadaga, si o retea extinsa de statii de betoane, cariere si balastiere de agregate. Compania a incheiat anul 2021 cu o cifra de afaceri de 1,35 miliarde lei, in crestere cu 1,5% comparativ cu 2020, conform datelor publice, avand, la finalul anului, 1.132 de angajati. 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter