RO EN
Coșul este gol

HARSCO: Vanzari de 752 milioane USD in perioada iulie-septembrie a.c.

Harsco Corporation (SUA) - companie cu profil industrial diversificat, specializata in furnizarea de materiale utilizate la proiectele de infrastructura si producator de sisteme de cofrare - a publicat rezultatele financiare corespunzatoare primelor noua luni ale acestui an. Potrivit documentului oficial, corporatia a inregistrat o cifra de afaceri de 2,5 miliarde USD, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada din 2010. La o baza de raportare trimestriala, Harsco a consemnat vanzari de 752 milioane USD in perioada iulie - septembrie 2010 (+14%). "Rezultatele din trimestrul al treilea s-au incadrat in limitele propuse initial, singura exceptie fiind constituita de afacerile subsidiarei Harsco Infrastructure, din Marea Britanie, care s-au depreciat considerabil. Pe termen scurt estimam mentinerea unui context economic dificil, in special pe pietele din vestul Europei", a declarat Salvatore D. Fazzolari, presedinte si director executiv al grupului. In ceea ce priveste sectoarele de activitate, divizia Harsco Metals & Minerals a inregistrat o crestere de 8% a veniturilor in trimestrul al treilea, pana la 400 milioane USD, in timp ce incasarile operationale ale Harsco Infrastructure s-au situat la 282 milioane USD (+11%), iar cele provenite din lucrarile la cai ferate (Harsco Rail) au sporit cu 24%, la 87 milioane USD. Singura divizie care a raportat o reducere a activitatii a fost reprezentata de Harsco Industrial, deprecierea fiind evaluata la 46%, pana la valoarea de 84 milioane USD. Informatii suplimentare, la www.harsco.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter