Grupul spaniol Uralita, proprietarul producatorului de materiale pentru izolatii Ursa Romania, a anuntat o crestere de 10% a vanzarilor realizate in primul trimestru al anului in curs (fata de nivelul din 2010), pana la o valoare de 166 milioane de euro. Rezultatele optime s-au datorat efectelor pozitive ale masurilor de eficientizare a costurilor de productie intreprinse in perioada de recesiune economica, reusindu-se compensarea scumpirilor pretului materiilor prime. Performante optime au fost obtinute in special pe pietele din afara granitelor Spaniei, fiind inregistrata o redresare a activitatii in cazul unor subsidiare importante pentru grup: Europa de Est si Federatia Rusa (+21%), Europa Centrala si de Vest - cu exceptia tarii de resedinta (+13%), in timp ce pe plan national afacerile concernului s-au stabilizat (+1%). Din punct de vedere al structurii livrarilor, au fost remarcate cresteri importante pe segmentul materialelor pentru finisare interioara (gips si sisteme de izolare), vanzarile aferente sporind cu 9% fata de perioada ianuarie-martie 2010, pana la 133,6 milioane de euro. O crestere semnificativa a fost raportata si de diviziile de tubulatura si materiale pentru acoperisuri (+18%, respectiv +5%). Informatii suplimentare, la www.uralita.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.