Florin Popescu, director general al Rockwool Romania: "Noul context economic a atins - fara indoiala - si piata produselor pentru izolatii. Astfel, Grupul Rockwool a luat masuri de contracare a crizei prin reducerea costurilor fixe si ajustarea productiei in functie de cererea de pe piata. Organizatia a initiat planuri eficiente de management al intregii afaceri, pentru mentinerea cotelor de piata detinute si a pozitiei de lider al domeniului izolatiilor din vata bazaltica.
Cu toate ca, in acest moment, conditiile din piata sunt mai dure decat primele previziuni de la inceputul crizei, acest lucru nu a afectat semnificativ afacerile Rockwool. In Romania exista inca potential atat in reabilitarea termica a cladirilor, cat si in constructiile noi. Vata bazaltica livrata de Rockwool in Romania este importata de la fabricile grupului din Ungaria si Cehia. Deocamdata, volumele generate nu impun construirea unei unitati de productie in Romania. In urmatorul interval sunt in pregatire o serie de sisteme si solutii noi care vor raspunde mai bine la cererile specifice ale pietei. De asemenea, ne propunem sa dezvoltam segmentul de izolatii pentru fatade (pe care am intrat la inceputul anului), unde avem un produs special. O alta masura vizeaza implementarea programului de gestiune SAP, care va eficientiza si mai mult relatiile contractuale si disponibilitatile de livrare. Avem, totodata, in plan, noi proiecte legate de logistica de transport pentru reducerea timpului intre comanda si livrare. In continuare, segmentul principal de afaceri este cel al acoperisurilor terasa, unde prin datele de proiectare este prevazut acest material. Incepand din acest an, a crescut volumul de vanzari pentru unele produse mai putin promovate in trecut, precum vata bazaltica pentru termoizolarea fatadelor tencuite. De asemenea, in domeniul izolatiilor tehnice se observa o crestere din ce in ce mai mare - in special pe segmentul de protectie la foc".