RO EN
Coșul este gol

KINGSPAN si-a consolidat pozitia competitiva pe plan european

Kingspan a anuntat datele financiare corespunzatoare primelor noua luni ale exercitiului financiar in curs, conform carora, in intervalul analizat, cifra de afaceri a grupului s-a situat la 2,69 miliarde euro, cu 19% mai mare fata de perioada similara a anului anterior. Cresterea  a fost de 21%, temperata insa de impactul negativ al cursului de schimb valutar. In trimestrul al treilea, saltul incasarilor a fost de 17%. Pe segmentul panourilor sandwich, avansul s-a plasat la 16%, iar cererea a fost solida pe majoritatea pietelor europene si, cu deosebire, in Franta. In ceea ce priveste Marea Britanie, s-a resimtit o oarecare indecizie in ceea ce priveste plasarea comenzilor. In domeniul placilor de izolare, rezultatele au fost cu 10% superioare perioadei de referinta, fiind influentate de cresterea pretului de livrare ca urmare a inflatiei de pe piata materiilor prime. Cea mai buna evolutie a fost consemnata la nivelul sistemelor Kooltherm, pentru care cererea a evoluat puternic in Marea Britanie, Irlanda, Europa de Vest si statele nordice. In fine, pe segmentul pardoselilor, avansul a fost de 2%. Conducerea Kingspan apreciaza ca tendinta de crestere a preturilor va continua si in trimestrul al patrulea, desi la cu un ritm mai putin alert, de vreme ce costurile materialelor chimice au atins deja un punct maxim. Pietele unde grupul activeaza sunt relativ stabile, ceea ce indreptateste prognoze optimiste in ceea ce priveste veniturile din acest an, ce ar putea atinge 375 milioane de euro (+10%). Kingspan Romania, activ pe piata autohtona de 15 ani, livreaza panouri termoizolante pentru constructii din aproape toate industriile (centre logistice si comerciale, magazine de cartier, fabrici, cladiri de birouri, showroom-uri, hale din domeniul agricol etc.) si realizeaza o cifra de afaceri de aproximativ 13 milioane de euro. Conform estimarilor curente, vanzarile din 2017 ale vor inregistra cel mult o crestere de 1%-2% fata de nivelul anului trecut, in contextul in care initial se preconiza o stagnare a cererii. Obiectivele curente sunt de crestere a cifrei de afaceri si, implicit, a cotei de piata, prin introducerea a cat mai multe produse noi in Romania, prin imbunatatirea continua a serviciilor oferite pe piata si prin atragerea de clienti noi.  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter