Proiectul denumit "Inchidere Inel Median de Circulatie la Zona Nord/ Autostrada Urbana. Tronson Lacul Morii - Sos. Colentina, Bucuresti, Sector 1, 2, 6 si Oras Voluntari (jud. Ilfov)", cunoscut ca Autostrada Suspendata, va necesita pentru constructie fonduri totale de 1,3 miliarde euro (din care lucrarile de constructii-montaj insumeaza 928 milioane de euro), potrivit arhitectului Sorin Gabrea, directorul general al companiei Western Outdoor. Biroul de arhitectura face parte din consortiul responsabil de proiectarea autostrazii urbane, alaturi de Proiect Bucuresti, ECO Terra, Metroul Proiectare & Consultanta si Alpha Studio. Planul Urbanistic Zonal (PUZ) a fost avizat recent de Consiliul General al Municipiului Bucuresti, iar primarul Sorin Oprescu a declarat ca ar dori inceperea lucrarilor in luna martie 2014.
Potrivit documentatiei tehnice, inelul median va fi format, intr-o prima etapa, dintr-o cale principala cu sase benzi de circulatie (cate trei pe fiecare sens), artere colectoare si noduri rutiere, in intersectiile cu strazile principale, urmand a avea o lungime totala de 13,5 km. Tronsonul va fi realizat de-a lungul caii ferate Bucuresti - Constanta, intre intersectia cu Sos. Colentina, la est si noua artera proiectata, prin intermediul careia se va realiza accesul in oras al autostrazii A1, in zona de vest. Pentru a consulta PUZ-ul proiectului click aici!, iar pentru a analiza devizul general de cost, click aici!