Compania KADRA (fosta Aluterm Group), furnizor de solutii pentru industria constructiilor, cu sediul in Cluj-Napoca, a raportat o crestere de 18% a vanzarilor din primul semestru din 2019, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pentru intregul an curent, conducerea firmei si-a propus o majorare de 10% fata de nivelul de circa 35 milioane de lei cu care a incheiat 2018.
Compania comercializeaza, prin cele trei linii de business, solutii complexe si integrate de acces automat: usi, porti, ferestre (usi automate, automatizari ferestre, porti rapide acces pietonal si turnicheti), bariere automate, feronerie, automatizari pentru porti, cortine rezistente la foc si fum, sisteme de andocare, usi rezistente la foc, usi de garaj, usi industriale, usi medicale), sisteme de management al parcarilor (parcometre stradale, sisteme automate de management al parcarilor, sisteme de ghidare a autovehiculelor - PGS, sisteme de ticketing si control al accesului, statii de incarcare a vehiculelor electrice, sisteme de recunoastere a numerelor de inmatriculare - LPR) si trape de fum si luminatoare (policarbonat celular/ compact/ cutat, sisteme modulare din policarbonat, trape de evacuare a fumului, luminatoare, accesorii, copertine, pavaje ecologice).
"Vanzarile de policarbonat si trape de fum sunt in crestere, in special datorita investitiilor straine din zona constructiilor industriale si necesitatii de aliniere la impunerile legale ale constructiilor existente. Traditional, cele mai multe solicitari pentru aceasta divizie vin din zona proiectelor industriale, dar, incepand cu acest an, am primit cereri si de pe piata constructiilor rezidentiale", a declarat Andreea Strugaru, Managing Partner KADRA. Specialistii companiei estimeaza piata de policarbonat la aproximativ 30 de milioane de euro in 2018.
Una dintre lucrarile relevante realizate recent de companie pe aceasta linie de business este reprezentata de copertina pasajului de la Orhideea. Alte proiecte importante finalizate anul trecut au vizat montajul trapelor de fum sau automatizarea ferestrelor la fabricile La Fantana, Risso Scotti si Timisoreana Ursus.
La inceputul acestui an, KADRA a traversat un proces de rebranding, prin care toate diviziile de activitate ale companiei au fost integrate intr-un singur proces de business si a schimbat, cu aceasta ocazie, si identitatea vizuala. De asemenea, a deschis si un nou showroom la Cluj-Napoca, unde se vor putea gasi aplicate majoritatea solutiilor pe care le promoveaza pe piata din Romania. Pentru perioada urmatoare, principalele obiective ale KADRA vizeaza marirea echipei de vanzari si segmentarea acesteia pe tipuri de proiecte, pentru o mai buna gestionare a comenzilor.