Piata locala de panouri termoizolante a fost estimata la circa 80,7 milioane de euro in 2012, in usoara crestere fata de nivelul celor 12 luni anterioare. Potrivit datelor din domeniu, pentru anul in curs se estimeaza o stabilizare la nivelul anului trecut. Conform unei analize data publicitatii de Neomar Consulting, importurile de panouri termoizolante au inregistrat, insa, un declin mai pronuntat, scazand cu aproximativ 12% din punct de vedere cantitativ, diferenta fiind preluata de productia locala, aflata in continua crestere. Mai mult, anul 2012 a marcat si o majorare a exporturilor romanesti de sisteme, acestea consemnand un avans de 25% fata de anul 2011. Conform datelor lui Adrian Porfir, managerul companiei Megaprofil, unul dintre cei mai importanti furnizori locali de panouri termoizolante, "motorul de dezvoltare pentru societate a fost reprezentat de exporturi, acestea consemnand o crestere de peste 50%, datorita in special livrarilor externe de panouri pe baza de poliuretan". Operatorii pietei de profil estimeaza o tendinta de crestere a exporturilor si in 2013, insa va fi inregistrat un ritm mult mai moderat al acestora.
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.