Compania Royal Bam, din Olanda, ce asigura servicii de consultanta si proiectare in domeniul constructiilor, a comunicat faptul ca, in primele trei luni din 2011, a fost realizata un profit net in valoare de 20 de milioane de euro, dublu fata de valoarea consemnata in perioada similara din 2010. Cifra de afaceri din primul trimestru a fost de 1,67 miliarde euro, in crestere cu 8,5% in comparatie cu 2010. O tendinta puternic ascendenta a fost inregistrata in ceea ce priveste comenzile potentiale, care cumuleaza 11,9 miliarde euro. Conducerea societatii afirma faptul ca in perioada analizata situatia generala a fost caracterizata prin stabilitate, iar rezultatele obtinute au fost conforme asteptarilor, fiind garantate de punerea cu succes in opera a unor lucrari de mare anvergura. Rezultatele pe segmentele de constructii si inginerie civila au fost similare celor aferente lui 2010, in vreme ce profitul generat de activitatile imobiliare a fost minim. Pentru intregul an, este mentinut obiectivul de obtinere a unor venituri nete in valoare de 120 de milioane de euro, ceea ce corespunde unei marje de profit de 2%. De asemenea, in perioada urmatoare vor fi puse bazele unor parteneriate de tip public-privat. Informatii suplimentare, la www.bam.eu
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.