RO EN
Coșul este gol

SICERAM: Crestere cu 2,5% a vanzarilor de materiale pentru zidarie

Vanzarile de materiale pentru zidarie realizate in 2012 de producatorul de caramida Siceram, din Sighisoara, au inregistrat o crestere de circa 2,5% fata de nivelul anului anterior, pana la 33 milioane de lei. „Pentru anul in curs ne-am planificat o suma asemanatoare. Practic, vindem toata productia pe care o putem fabrica, o eventuala evolutie valorica fiind conditionata numai de majorarea preturilor, varianta pe care nu o consideram oportuna in prezent. Probabil ca piata blocurilor ceramice se va stabiliza in 2013, iar pana in 2015 nu luam in considerare o crestere notabila”, a declarat Nicolae Neag, director comercial al Siceram. Din punct de vedere cantitativ, conducerea companiei a raportat livrarea a circa 400.000 mc de materiale pentru zidarie, nivel similar celui din 2011. „Cea mai mare cantitate s-a vandut in regiunea centrala a tarii (80% din total), datorita pozitiei geografice si a costurilor foarte mari de transport pentru acest tip de material”, a precizat Nicolae Neag. Siceram a consemnat, anul trecut, o cifra de afaceri totala de 58 milioane de lei, in crestere cu 4% fata de cele 12 luni anterioare, iar pentru 2013 se estimeaza depasirea nivelului de 60 milioane de lei. In ceea ce priveste o eventuala expansiune a capacitatilor de productie, managerul companiei sustine ca masura respectiva ar fi inoportuna, avand in vedere nivelul scazut al cererii de materiale de constructii. „In prezent, in Romania sunt functionale fabrici moderne de caramida ce depasesc cu aproape 20% cererea din domeniu. Astfel, majoritatea investitiilor pe care le realizam vizeaza reducerea costurilor”, a mai spus directorul comercial al Siceram. Informatii suplimentare, la www.siceram.ro
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter