RO EN
Coșul este gol

PRAKTIKER: Strategie de reconfigurare a portofoliului de magazine

Oficialii grupului Praktiker, din Germania, au anuntat, pentru trimestrul al patrulea din 2012, o cifra de afaceri de 695,9 milioane de euro, in scadere cu 2,7% fata de perioada similara din anul fiscal precedent. La nivelul intregului exercitiu financiar, vanzarile au depasit 3 miliarde euro, fiind in declin cu 5,6% in raport cu 2011. Din punct de vedere regional, in intervalul octombrie – decembrie 2012 livrarile din Germania s-au diminuat cu numai 1,4%, scaderea fiind cauzata de inchiderea a 11 centre de bricolaj la nivel federal. De asemenea, 27 de complexuri de comercializare a materialelor de constructii au fost reconfigurate sub marca Max Bahr, ceea ce a dus la o imbunatatire de 8,9% a livrarilor acestei divizii. Strategia implementata a dus la o majorare nominala a cifrei de afaceri in cuantum de 2,1% in luna decembrie a anului trecut. Conducerea concernului considera ca acest lucru indica impactul pozitiv al deciziilor adoptate recent, efectul lor fiind vizibil atat in planul vanzarilor, cat si in cel al eficientei de ansamblu. In ceea ce priveste activitatea pe plan international, rezultatele finale indica o valoare de 811,3 milioane de euro, ceea ce constituie o contractie de 9,3% (inferioara celei raportate pentru intervalul ianuarie – septembrie 2012, care se situa la cota de 10,2%). La finele lui 2012, grupul includea 427 de magazine specializate, cu 12 unitati mai putine fata de 2011, numarul unitatilor Max Bahr crescand la 105, iar cel al centrelor Praktiker reducandu-se la 197. Pe plan extern, portofoliul de magazine a sporit de la 109 la 111. Informatii suplimentare, la www.praktiker.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter