Vanzarile retelei de bricolaj Praktiker Romania s-au diminuat cu 24,4% in primele noua luni ale anului in curs fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 116,1 milioane de euro. Rezultatele negative au fost cauzate de continuarea scaderii consumului intern, in pofida faptului ca in trimestrul al treilea a fost remarcata o usoara redresare. In perioada iulie-septembrie 2011, compania a realizat vanzari de 47,4 milioane de euro, cu 17% mai putin decat in intervalul corespunzator din 2010. La nivel de grup, vanzarile Praktiker (cu sediul in Germania) s-au situat la 844,4 milioane de euro in trimestrul al treilea a.c., fiind consemnata o reducere de 7,3%, in timp ce rezultatele anuntate pentru primele noua luni ale anului s-au situat la 2,46 miliarde euro (-8,5%). Pentru ultimele trei luni din 2011, oficialii grupului german estimeaza mentinerea acestui trend descendent, urmand a fi inregistrate noi contractii fata de anul anterior. In ansamblu, reteaua de bricolaj a consemnat reduceri trimestriale ale incasarilor pe toate pietele unde detine subsidiare, cele mai drastice diminuari fiind raportate in Turcia (-20,5%), Romania (-17%), Bulgaria (-14,5%) si Albania (-12,5%). Informatii suplimentare, la www.praktiker.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.