Vanzarile din Romania ale retele de centre de bricolaj Praktiker au scazut, in primul semestru al acestui an, cu 28,8% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 68,7 milioane de euro, din cauza diminuarii cererii din magazine, la nivel national. Potrivit celui mai recent raport financiar al grupului german, incasarile subsidiarelor din Romania si Grecia au fost afectate de dificultatile fiscale din aceste tari si, cel putin pe termen scurt, se estimeaza o mentinere a acestui context. La o baza de raportare trimestriala, in perioada aprilie - iunie a.c. veniturile Praktiker Romania au inregistrat un declin de 28,3% fata de intervalul similar din 2010, pana la 42,9 milioane de euro. La nivel international, Praktiker a inregistrat o cifra de afaceri de 1,6 miliarde euro in prima jumatate a acestui an, in scadere cu 9,2% fata de aceeasi perioada din 2010. La finele lunii iunie a.c., holdingul detinea 441 de magazine, inaugurand numai unul fata de anul anterior. In ansamblu, reteaua germana a inregistrat majorari ale incasarilor numai in Polonia (+2,6%) si Ucraina (+5,3%). Informatii suplimentare, la www.praktiker.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.