Grupul Mr. Bricolage - Franta a comunicat pentru 2011 realizarea unei cifre de afaceri de 562,3 milioane de euro, in scadere usoara de 0,4% fata de exercitiul financiar precedent. Aceasta diminuare a fost cauzata de contractia de 0,5% consemnata la nivelul magazinelor aflate in gestiune proprie (cu toate ca, in trimestrul al patrulea, acestea au raportat o majorare de 1,3% in comparatie cu perioada corespunzatoare din 2010). Performantele din intervalul octombrie - decembrie (91,8 milioane de euro) au fost o consecinta a efectului sezonier, combinat cu impactul generat de achizitiile a patru magazine (Le Quesnoy, Aurillac, Villefranche Sur Saone si Chateau-Gontier). Astfel, la sfarsitul anului fiscal 2011, grupul controla activitatea a 89 de magazine de bricolaj in Franta, din care 87 Mr. Bricolage (cu o suprafata totala de 380.200 mp) si doua Les Briconautes (9.800 mp). Pe segmentul retelelor de servicii, vanzarile la nivel anual au totalizat 177 milioane de euro (-0,2%), ceea ce confirma situatia stabila a companiei. Din punct de vedere regional, livrarile din Europa de Est (Bulgaria, Serbia si Romania) au scazut cu 11,8%, in vreme ce in celelalte zone livrarile au inregistrat o majorare de 3,2%. In ceea ce priveste Franta, situatia a fost, de asemenea, stabila, incasarile sporind cu 1,4%. Informatii suplimentare, la www.mr-bricolage.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.