Compania franceza Mr. Bricolage, specializata in comercializarea materialelor de constructii, a anuntat, pentru 2012, o cifra de afaceri, la nivelul intregii retele, de 560,9 milioane de euro. In Franta, situatia a ramas stabila, vanzarile consemnand o diminuare de numai 0,1%. In ceea ce priveste incasarile pe plan international, acestea s-au majorat cu 5,3%, performante optime fiind consemnate la nivelul magazinelor nou-infiintate. Pe segmentul unitatilor aflate in proprietatea companiei, in ultimul trimestru din 2012, rezultatele au inregistrat o corectie negativa de 5,8%, ajungand la 85,3 milioane de euro, in vreme ce scaderea anuala a fost de numai 3,4% (360,3 milioane de euro). Un element pozitiv a fost constituit de obtinerea unor incasari de 21,6 milioane de euro din vanzarile online (reteaua Jardin de Catherine), ceea ce constituie o sporire de 11%. Din acest motiv, in perioada urmatoare va fi pus un accent deosebit pe implementarea unui sistem de comercializare pe mai multe canale de distributie, in special prin alocarea de resurse pentru publicitate si destinate dezvoltarii resurselor umane. In acest context, conducerea companiei estimeaza castigurile nete din 2012 la o valoare cuprinsa intre 10 milioane de euro si 12 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.mr-bricolage.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.