RO EN
Coșul este gol

METRO: Veniturile din Romania au depasit 1,8 miliarde euro

Vanzarile Metro Group Romania au scazut, anul trecut, cu 3,5% fata de nivelul din 2009, pana la valoarea de 1,83 miliarde euro, din care 1,13 miliarde euro au reprezentat veniturile Metro Cash & Carry (-7,3% fata de anul anterior) iar 694 milioane de euro incasarile magazinelor Real (+3,4%). Anul trecut retailerul a inaugurat trei centre comerciale (doua Metro si un complex Real), detinand, in prezent, 51 de magazine si peste 13.500 de salariati. La nivel international, grupul german a raportat o cifra de afaceri de 67,3 miliarde euro, in crestere cu 2,6% fata de anul anterior, iar profitul consemnat inainte de achitarea taxelor a inregistrat o majorare de 19,4%, pana la 2,4 miliarde euro. "Am obtinut rezultate financiare record pe parcursul celei mai importante transformari din istoria societatii si la finele unei perioade de criza economica severa. Un aport semnificativ l-a avut implementarea programului Shape 2012, privind cresterea eficientei si veniturilor, care a generat, pana la finele anului trecut, economii de 527 milioane de euro", a declarat Eckhard Cordes, presedintele consiliului de administratie al Metro Group. Din punct de vedere geografic, in Germania concernul a inregistrat, in 2010, o cifra de afaceri de 26,1 miliarde euro (-1,4%), in timp ce veniturile din Europa de Vest (exceptand Germania) au sporit cu 2,8%, pana la 21,5 miliarde euro. In Europa de Est, incasarile au crescut cu 7,1%, pana la 16,9 miliarde euro, (un aport semnificativ avandu-l efectele cursului de schimb valutar), iar in Asia si Africa cifra de afaceri s-a majorat cu 17,3%, pana la valoarea de 2,7 miliarde euro. Informatii suplimentare, la www.metrogroup.de

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter