Hornbach Romania a reprezentat singura subsidiara a grupului din care face parte (cu exceptia Germaniei) care nu a inregistrat o scadere a vanzarilor la nivelul fiecarui magazin in perioada martie - mai 2013, potrivit datelor publicate recent de companie. Pe plan local, Hornbach detine cinci centre comerciale de mari dimensiuni localizate in Bucuresti, Balotesti, Brasov si Timisoara, afacerile totale ale acestora apropiindu-se de 90 milioane de euro, dupa o crestere de 4% in 2012 fata de anul anterior. Potrivit datelor Hornbach Romania, materialele de constructii au generat, anul trecut, aproximativ 37% din vanzarile celor cinci magazine. Grupul german a optat pentru o strategie lenta de extindere la nivel national, incepand din 2014 urmand a fi luata in considerare deschiderea unui nou magazin in Bucuresti. Alte orase avute in vedere pentru dezvoltarea pe termen lung sunt Cluj-Napoca, Craiova si Constanta. Potrivit raportului financiar aferent perioadei martie - mai 2013, vanzarile totale raportate de grupul german au scazut cu 2,9% fata de perioada corespunzatoare din 2012, pana la 892 milioane de euro, in special ca urmare a ninsorilor care s-au prelungit pana la jumatatea lunii aprilie in mai multe tari din Europa. Informatii suplimentare, la www.hornbach-holding.de
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.