Grupul Holcim (Elvetia), unul dintre liderii mondiali pe piata cimentului, are in vedere investitii anuale de 100 milioane de euro pentru imbunatatirea eficientei energetice a productiei la nivel de grup. In acest sens, in 2010 a fost creat un fond special de investitii, primele proiecte vizand reducerea unor emisii anuale de 200.000 de tone de dioxid de carbon fiind deja aprobate. Investitiile alocate prin intermediul acestui instrument financiar vor fi utilizate pentru realizarea de proiecte inovatoare in domeniul recuperarii caldurii, al utilizarii de energii alternative si materii prime regenerabile. Principalul obiectiv vizat este reprezentat de conservarea combustibililor fosili si cresterea eficientei energetice, avand ca rezultat o imbunatatire a amprentei asupra mediului si o reducere a costurilor de productie. De asemenea, conducerea companiei a intocmit o lista de criterii de evaluare a proiectelor care urmeaza sa fie finantate, principalele criterii find constituite de eficienta energetica si de potentialul de reducere a emisiilor de CO2. Informatii suplimentare, la www.holcim.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.