Compania Elis Pavaje, specializata in productia de borduri si dale, a anuntat o majorare de 30% a cifrei de afaceri din 2011, respectiv de la 53,7 milioane de lei in 2010 la 69,8 milioane de lei. Cresterea s-a datorat, in special, contractarii unor importante lucrari specializate pentru diverse centre de retail edificate anul trecut, precum si livrarii de materiale destinate executiei unor proiecte finantate din fonduri europene. Pentru 2012, reprezentantii firmei estimeaza un avans de 10% al incasarilor si vizeaza alocarea unor fonduri de 0,6 milioane de euro in vederea achizitiei unei statii de betoane care sa alimenteze cu materie prima noua hala de productie din judetul Alba, construita in 2011 in urma unei investitii de un milion de euro. Printre cele mai importante proiecte pentru care Elis Pavaje a furnizat produse se afla stadioanele Cluj Arena si Petrolul Ploiesti, precum si cinci supermarket-uri Kaufland si alte 14 unitati Lidl. Contractul ce prevede amenajarea unor incinte din cadrul Cluj Arena a insumat 0,4 milioane de euro, societatea livrand pe santier 14.000 mp de pavaj si aproximativ 2.000 de metri de borduri si rigole. Informatii suplimentare, la www.elis.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.