Grupul german HeidelbergCement a anuntat o crestere puternica a vanzarilor cantitative de ciment din Romania in primele trei luni ale anului in curs, comparativ cu aceeasi perioada din 2013. Evolutia optima a cifrei de afaceri a subsidiarei locale Carpatcement s-a datorat inclusiv cresterii preturilor de comercializare a materialelor de constructii. Noi majorari ale preturilor au fost deja anuntate pe piata locala de la 1 aprilie 2014. "Vanzarile de ciment din Romania au avut o evolutie buna in trimestrul intai, insa nivelul scazut al investitiilor publice impiedica, inca, o revigorare sustinuta a pietei", se arata in raportul financiar anual al HeidelbergCement. In Romania, producatorul german deruleaza afaceri anuale de circa 200 milioane de euro, reprezentand, alaturi de Holcim (Elvetia) si Lafarge (Franta) liderii pietei locale de ciment, evaluata la 600-700 milioane de euro pe an.
La nivel de grup, afacerile HeidelbergCement au crescut cu 5,7% in intervalul ianuarie-martie 2014, pana la 2,75 miliarde euro (+14,8% la o baza comparabila de raportare). Pentru informatii suplimentare, click aici!