Compania Cemacon, important producator local de blocuri ceramice cu sediul in Zalau, traverseaza un proces amplu de repozitionare pe piata de profil, pentru consolidarea prezentei la nivel local si pregatirea pentru o crestere sustenabila a afacerilor in viitor. Pentru anul in curs conducerea firmei estimeaza o majorare cu 30% a afacerilor fata de nivelul de 34,6 milioane de lei consemnat in 2012, avans ce ar fi consecutiv unei evolutii de 26% fata de 2011. Investitiile si rezultatele ultimilor ani reprezinta principalul indicator al perioadei optime pe care o traverseaza compania. In acest an, Cemacon aniverseaza 44 de ani de activitate pe piata materialelor de constructii din Romania, prin schimbarea identitatii vizuale si lansarea unei noi linii de produse, respectiv a caramizilor "inteligente" Evoceramic (disponbile in patru sortimente: EC 24 Aero, EC 24 LM, EC 29 LM si EC 24 V, cu utilizari variate). "Cemacon trece printr-un amplu proces de reasezare pe piata. Nu mai este «intreprinderea» de la Zalau, ci o companie noua, moderna, inovatoare si dinamica, ce poate asigura distributie in peste jumatate din teritoriul tarii. Am fost nevoiti sa ne relansam pentru ca vechea imagine nu mai corespundea nivelului companiei", a declarat Liviu Stoleru, director general al Cemacon.
La inceputul lunii martie a.c., fondul de investitii luxemburghez KJK Fund II a preluat 29% din titlurile companiei. Informatii suplimentare, la www.cemaconzalau.ro