Grupul DIY Mr. Bricolage, care detine 839 de magazine in Franta si 66 in alte 10 state (din care 17 unitati sunt amplasate in Europa de Est) a comunicat, pentru trimestrul al patrulea din 2013, o corectie pozitiva de 0,3% a cifrei de afaceri realizate pe piata de resedinta, insa la nivelul exercitiului financiar complet incasarile au scazut cu 1,9%. In ceea ce priveste pietele externe, in intervalul octombrie - decembrie 2013 vanzarile au sporit cu 2,2%, iar pentru toate cele 12 luni au inregistrat o majorare de 3,2%. Datele oficiale, indica, astfel, o valoare cumulata a livrarilor de 129,8 milioane de euro (-2,5%) pentru trimestrul al patrulea si de 552,1 milioane de euro in ceea ce priveste intregul an fiscal. Conducerea concernului remarca faptul ca, in 2013, piata a consemnat semne reale de revigorare, insa a fost dificila stabilirea unei tendinte ascendente ferme. Afacerile din Europa de Est au suferit o contractie de 5,5%, dar rezultatele negative au fost oarecum compensate de evolutia satisfacatoare a cererii din Belgia. In Romania, holdingul detine trei magazine specializate, amplasate in Bucuresti, Pitesti si Iasi, a caror activitate este gestionata de compania Brico Expert, cu o cifra de afaceri de 73,34 milioane de lei, raportata pentru 2012. Informatii suplimentare, la www.mr-bricolage.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.