RO EN
Coșul este gol

SNIEZKA Romania: Este vizata inaugurarea unei unitati de productie

Compania Śnieżka Romania, subsidiara grupului polonez Śnieżka SA - specializata in productia de vopsele - a inregistrat anul trecut vanzari de 1,35 milioane de euro, potrivit celui mai recent raport financiar al grupului, livrarile nationale avand o pondere de 0,9% la afacerile concernului. Societatea are in vedere inaugurarea unei unitati de productie a vopselelor pe baza de apa sau achizitia unei fabrici existente. Potrivit datelor firmei, consumul anual de vopsea din Romania este de 8 litri /locuitor, in contextul in care piata specifica s-a contractat cu 26% in 2009 si cu 3% in 2010, ajungand la o valoare de aproximativ 200 milioane de euro. La nivel de grup, Śnieżka SA a consemnat, in 2010, venituri totale de 531,7 milioane de zloti (PLN), echivalentul a 135 milioane de euro. Vanzarile au sporit usor (+1%) fata de nivelul din 2009, cea mai mare pondere la cifra de afaceri fiind detinuta de filiala din Polonia (66,1%), urmata de cele din Ucraina (19,9%), Belarus (9,2%), Federatia Rusa (1,7%) si Republica Moldova (1,6%). Totusi, la nivel anual, incasarile obtinute de Śnieżka in tara de origine s-au diminuat cu 1,6%, din cauza reducerii cererii, ca urmare a conditiilor meteorologice nefavorabile si a inundatiilor care au avut loc mai ales in prima parte a lui 2010. Consumul mediu anual in Polonia este de aproximativ 10 litri de vopsea /locuitor. In perioada urmatoare se au in vedere diverse proiecte ce presupun lansarea unor produse noi sub marcile Vidaron, Foveo Tech si Beston, precum si accesarea unor retele de bricolaj din Polonia, cum ar fi Leroy Merlin, Obi, Nomi, Bricomarche si Praktiker. Informatii suplimentare, la www.sniezka.pl

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter