Ca urmare a cresterii cifrei de afaceri cu 11,2% in 2010, fata de nivelul din anul anterior si a estimarilor pozitive privind vanzarile din perioada urmatoare, conducerea grupului Henkel a reconfirmat obiectivele financiare stabilite pentru 2012. "Anul trecut am inregistrat noi recorduri ale incasarilor si pentru 2011 avem in vedere o crestere organica de 3%-5%. Vom continua sa lansam produse noi si sa ne extindem pe pietele cu economii aflate in curs de dezvoltare. Subsidiarele din zonele vizate genereaza, in prezent, 41% din cifra de afaceri, insa tinta este ca, pana in 2012, cota respectiva sa ajunga la 45%", a declarat Kasper Rorsted, directorul general al companiei. Managerul a subliniat, de asemenea, importanta implementarii unei strategii durabile pentru grup, pana la finele anului trecut fiind atinse obiectivele de sustenabilitate stabilite pentru anul 2012. In 2010, Henkel a obtinut venituri totale de 15 miliarde euro, vanzarile de adevizi reprezentand aproximativ 50% din livrarile companiei, respectiv 7,3 miliarde euro - nivel valoric in crestere cu 17,4% fata de cel din 2009. Informatii suplimentare, la www.henkel.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.