RO EN
Coșul este gol

DURAZIV: 15 milioane de euro, pe piata sistemelor alternative pentru hidroizolatii

Duraziv, unul dintre principalii furnizori de mortare si adezivi din Romania, a inregistrat, in primele noua luni a.c., vanzari similare celor realizate la nivelul intregului an 2010, respectiv de mai mult de 13,5 milioane de euro. Astfel, conducerea companiei a revizuit in crestere prognoza pentru anul in curs, urmand ca, la finele exercitiului financiar actual, sa fie raportat un avans de 30% al afacerilor. Materialele hidroizolatoare sunt incluse in cadrul diviziei de adezivi, care si-a majorat activitatea, in acest an, cu 41%. Duraziv detine o capacitate de productie de aproximativ 200.000 de tone de adezivi pe an, in prezent societatea avand in curs de implementare o investitie ce va determina dublarea productiei, prin executia unei fabrici noi.

George Bocai, director tehnic in cadrul Duraziv: "In mod traditional, fundatiile cladirilor se hidroizoleaza cu produse pe baza de bitum, in timp ce pentru spatii cu umiditate ridicata se folosesc, aproape exclusiv, mortare hidroizolante si membrane compozite din ciment si latex. In ceea ce priveste terasele, se intrebuinteaza in egala masura ambele sisteme. Astfel, consideram ca valoarea pietei de sisteme "alternative" (referindu-ne, asadar, la produsele care nu sunt pe baza de bitum), poate fi estimata la aproximativ 15 milioane de euro. Tendinta sectorului de hidroizolatii este aceea de a urma indeaproape dinamica pietei constructiilor noi. Este foarte important in dezvoltarea acestui domeniu si modul in care se realizeaza lucrarile ce vizeaza proiecte de renovare pentru terase, in cazul cladirilor rezidentiale multietajate realizate pana in anul 1990. Astfel, este posibil ca, in perioada urmatoare, sa fie consemnata o crestere usoara a livrarilor. In acest sens, ne bazam pe gradul tot mai mare de constientizare, de catre populatie, a importantei deosebite a executiei unor lucrari de hidroizolare calitative. Evolutia acestei piete va fi, de asemenea, influentata si de o serie de lucrari simultane de termoizolare si hidroizolare, in cadrul unor ansambluri de locuinte aflate in curs de reamenajare. Previziunile noastre indica o posibila majorare a acestei piete cu aproximativ 4%-5% in 2012, comparativ cu valoarea din acest an. Portofoliul Duraziv include doua produse principale utilizate in acest domeniu, respectiv mortar hidroizolant de tip ciment-silicon (la care se adauga si o dispersie apoasa care creeaza o membrana bicomponenta de tip ciment-latex) si o gama pe baza de ciment-silicon, avand rol hidroizolant. Compania noastra este unic producator al sistemelor pe baza de ciment-silicon din Romania. Este vorba de o masa de spaclu cu durabilitate extrema, care protejeaza sistemul termoizolant impotriva infiltrarii apei de ploaie, precum si de un glet cu efect hidroizolant, ce poate fi aplicat atat la exterior, cat si la interior, in spatii cu umiditate foarte mare, cum ar fi lucrarile din cadrul unei saune sau a unei bai termale".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter