RO EN
Coșul este gol

UPONOR: Crestere organica de 4,9% a vanzarilor in 2011

Producatorul de tubulatura sanitara realizata din materiale compozite, Uponor, cu sediul central in Helsinki - Finlanda, a raportat, pentru 2011, o cifra de afaceri de 806,4 milioane de euro, cu 7,6% mai mare fata de exercitiul financiar precedent (cresterea organica a fost de 4,9%). Profitul operational corespunzator a fost de 35,4 milioane de euro, inregistrand un regres de 32,4%. Divizia de sisteme destinate instalarii la imobile a consemnat o majorare de 7,8% in Europa (543,9 milioane de euro) si de 6% in America de Nord (121,5 milioane de euro). In ceea ce priveste produsele pentru infrastructura, incasarile au avut un salt de 8,1%, pana la cota de 149,7 milioane de euro. Comentand aceste rezultate, expertii Uponor observa ca vanzarile din Europa au fost sustinute de cererea venita din Germania, tara in care sectorul constructiilor s-a dezvoltat impetuos in 2011. In zona de nord a continentului, situatia a fost stabila, in vreme ce in sud si in vest s-a reusit o echilibrare gratie consolidarii pozitiei competitive in Peninsula Iberica, Franta si Marea Britanie. Piata din America de Nord a fost impulsionata de strategia comerciala agresiva care a vizat reorientarea antreprenorilor si companiilor de instalatii spre solutiile furnizate de Uponor. Referitor la Europa de Est si Federatia Rusa, cota de piata a fost imbunatatita, fiind, totodata, dezvoltata activitatea din Orientul Mijlociu. Pentru 2012, conducerea companiei estimeaza o stabilizare a cererii, pe fondul diminuarii volatilitatii preturilor la materiile prime. Compania se va orienta, in continuare, inspre sporirea eficientei costurilor si compensarea presiunilor inflationiste, astfel incat sa fie atins obiectivul de crestere a profitabilitatii. Informatii suplimentare, la www.uponor.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter