Producatorul de tubulatura din material plastic Pipelife Romania, parte a grupului austriac Wienerberger, a inregistrat o crestere de cateva procente a cifrei de afaceri in 2014 fata de nivelul de 17,2 milioane de lei (circa 3,9 milioane de euro) consemnat in 2013, vanzarile depasind, astfel, pragul de 4 milioane de euro. Compania a fost integrata in structura Wienerberger la inceputul anului 2013, in cadrul diviziei de tubulatura si sisteme de pavare a grupului (Pipes & Pavers Europe Division), impreuna cu Steinzeug-Keramo si Semmelrock Group. Vanzarile raportate de aceasta divizie la nivel european au depasit pragul de un miliard de euro anul trecut, fiind in crestere cu 1% fata de nivelul din 2013, in contextul unui profit net de 47,8 milioane de euro (-8%) "Vanzarile Pipelife s-au inscris pe un trend puternic ascendent in Europa de Est, datorita revigorarii pietelor de constructii din regiune, si s-au stabilizat in tarile nordice, in pofida devalorizarii coroanei norvegiene si a celei suedeze. Performantele companiei au fost, in ansamblu, foarte bune, avand in vedere contextul dificil din zona, in Finlanda fiind raportata chiar o crestere a cotei de piata. In Europa de Vest, Pipelife nu a reusit sa repete rezultatele din anul anterior, in primul rand din cauza reducerii activitatii din Belgia, Olanda si Franta", se arata in raportul financiar anual al grupului Wienerberger.
Pentru 2015, conducerea grupului austriac estimeaza o usoara crestere a vanzarilor diviziei Pipes & Pavers Europe, precum si stabilizarea profitabilitatii, cu o usoara scadere in nordul continentului, pe fondul mentinerii unui curs de schimb nefavorabil monedelor locale. Pentru Europa de Est, previziunile grupului sunt pozitive, avand in vedere efectele pozitive ale finantarilor europene pentru extinderea retelelor de alimentare cu apa si canalizare.