RO EN
Coșul este gol

RETTIG: Divizia de radiatoare ramane cea mai profitabila din cadrul grupului

Vanzarile producatorului finlandez de radiatoare Rettig, ce deruleaza in Romania afaceri anuale de peste 7 milioane de euro, au scazut cu 4,1% in 2014 fata de nivelul anului anterior, pana la 933,4 milioane de euro. Potrivit celui mai recent raport financiar publicat de companie, profitul operational al grupului s-a plasat la 130 milioane de euro (-0,8%), in timp ce venitul financiar net a crescut cu 19,3%, la 42,7 milioane de euro. "Activitatea din 2014 a fost influentata negativ de mediul economic dificil din Europa, contractia cererii din cadrul tuturor celor trei divizii de activitate generand o scadere generala a cifrei anuale de afaceri. Majorarea la nivelul profitabilitatii si al rezultatului net s-a datorat, preponderent, imbunatatirii eficientei activitatii si reducerilor de costuri", a declarat Hans Sohlström, presedinte si CEO al grupului Rettig. Totodata, nivelul datoriilor nete ale companiei a scazut, anul trecut, cu 4,2%, pana la 102,7 milioane de euro. Pentru 2015, conducerea companiei estimeaza mentinerea unui context economic dificil in Europa, conditii in care Rettig mizeaza, in urmatoarele zece luni, pe imbunatatirea profitabilitatii si a lichiditatilor.
Din punct de vedere structural, afacerile diviziei Rettig ICC (produse pentru climatul interior) s-au redus cu 1,7%, pana la 545,1 milioane de euro, vanzarile de produse pe baza de calcar, comercializate sub marca Nordkalk, au scazut cu 7,3%, la 331,6 milioane de euro, in timp ce divizia de produse destinate segmentului industrial (Bore) a generat venituri de 57,5 milioane de euro, cu 14,1% sub nivelul din 2013.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter