Signify, liderul mondial in iluminat, si-a propus sa elimine, treptat, plasticul din toate ambalajele destinate consumatorilor, pana in 2021. In prezent, compania utilizeaza in proportie de 80% hartie reciclata pentru ambalajele. Prin eliminarea completa a plasticului folosit pentru ambalaje, Signify va reduce consumul de plastic cu peste 2.500 de tone pe an, echivalentul a 125 milioane de PET-uri care, puse unul langa altul, ar masura peste 8.000 de kilometri. Mai mult, noile ambalaje sunt mai mici si mai usoare, ceea ce contribuie la reducerea emisiilor cauzate de transport.
"Deseurile din plastic au un impact negativ foarte mare asupra planetei noastre si a biodiversitatii sale, motiv pentru care am hotarat ca trebuie sa ne asumam un rol major si sa facem tranzitia catre alternative care nu contin plastic. Este decizia corecta fata de mediu, iar acest lucru vine in intampinarea asteptarilor tot mai mari ale clientilor nostri. Astept cu nerabdare momentul in care vom putea anunta ca nu mai utilizam deloc plastic in ambalajele noastre", a declarat Eric Rondolat, CEO al grupului Signify.
Politica actuala a companiei Signify impune deja ca toate ambalajele sa contina cel putin 80% hartie reciclata, iar materiile prime neutilizate trebuie sa provina din surse regenerabile certificate. Primul pas pe care Signify l-a realizat in aceasta directie a fost indepartarea insertiilor din plastic utilizate in mod obisnuit la ambalajele becurilor Philips Hue. De asemenea, a fost aleasa spuma de hartie si pentru ambalajul celui mai recent produs, Philips Hue Play HDMI Sync Box. Mai mult, inlocuirea cutiilor cu blistere cu cele din hartie va fi implementata la nivelul intregului portofoliu de produse. Urmatoarele vor fi becurile cu LED din Europa in al treilea trimestru al anului 2020, iar in celelalte state la inceputul anului viitor.
Signify a inceput deja sa inlocuiasca ambalajele pentru lampile LED cu materiale din hartie in regiunea Pacificului, unde trecerea a fost bine primita si a generat o crestere a vanzarilor.