RO EN
Coșul este gol

CNADNR: Circa 55 milioane de lei pentru reabilitarea lotului al treilea de pe DN18

Companiile Autotehnorom, OPR Asfalt si Rutier-Conex XXI vor primi 54,3 milioane de lei (circa 12,3 milioane de euro), fara TVA, pentru finalizarea lucrarilor de reabilitare a sectorului de 19 km de drum cuprins intre localitatea Sesuri (granita cu judetul Suceava) si Carlibaba (km 180+850 - km 199+400), de pe DN 18 (lotul al treilea). Fondurile necesare provin de la Banca Europeana de Investitii (BEI) si de la bugetul de stat. Durata contractului este de 48 de luni, din care 24 de luni vor fi alocate pentru proiectarea si executia propriu-zisa (din care 120 de zile numai pentru proiectare) si 24 luni reprezinta perioada de garantie, potrivit datelor Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).
Recent, autoritatea contractanta a semnat contractele pentru proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare a primelor doua loturi de pe DN 18, pe tronsonul Moisei - Iacobeni. Contractul aferent primului lot a fost atribuit asocierii formate din companiile Tehnic Asist si Specialist Consulting, care vor realiza lucrari pe tronsonul Moisei - Borsa, cu o lungime de 24,6 km (km 131+627 - km 145+232), valoarea investitiei fiind de 83,7 milioane de lei (fara TVA). Contractul aferent celui de-al doilea lot, ce va avea o lungime de 24,6 km, a fost atribuit societatii Antrepriza de Reparatii si Lucrari (ARL) Cluj, valoarea proiectului fiind de 63,84 milioane de lei (fara TVA). Tronsonul respectiv face legatura dintre localitatile Borsa si Sesuri (km 156+232 - km 180+850).
Lotul al patrulea, care nu a fost inca atribuit, vizeaza sectorul de drum dintre Carlibaba si Iacobeni, cu o lungime de 20,68 km (km 199+400 - km 220+088) si o valoare de circa 87,12 milioane de lei (fara TVA). Valoarea totala a proiectului de reabilitare a DN 18, pe tronsonul Moisei - Iacobeni este, astfel, estimata la circa 290 milioane lei (fara TVA).
Lucrarile de modernizare a DN 18 au inceput in anul 2011, contractul de executie pe tronsonul Moisei - Iacobeni (89 km) fiind atribuit companiei Shapir Structures, care trebuia sa finalizeze proiectul la finele lunii august 2013. Contractul, in valoare de 81 milioane de euro, a fost reziliat in luna mai 2014, din cauza nerespectarii termenelor de executie.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter