Ennismore, compania de ospitalitate si lifestyle cu cea mai rapida crestere din lume, si One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor si dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidentiale, de birouri si mixte de ultima generatie din Romania, au semnat parteneriatul pentru deschiderea unui hotel Mondrian in Bucuresti. Ceremonia de semnare a avut loc pe 7 martie, la One Tower, intr-un cadru festiv si elegant la care au participat Victor Capitanu, cofondator si co-CEO One United Properties, Riad Abi Haidar, partener in cadrul diviziei Hoteluri a dezvolatorului, si Kevin Rockey, Head of Northern & Eastern Europe la Ennismore.
Hotelul Mondrian Bucuresti va fi amplasat pe strada Georges Clemenceau nr. 8-10, in apropierea Ateneului Roman, acolo unde One United Properties a achizitionat anterior o constructie cu intentia de a o transforma intr-un hotel. Imbinand intr-un mod artistic inovatia si traditia, Mondrian Bucuresti va aduce un concept cu totul si cu totul nou pe scena ospitalitatii Capitalei. Beneficiind de o pozitionare exclusivista pe o strada linistita si intima din inima orasului, hotelul va oferi aproximativ 100 de camere si apartamente definite de o estetica sofisticata si eleganta, precum si facilitati de agrement de lux, inclusiv o piscina si un centru spa. Optiunile rafinate de dining, selectionate de bucatari de talie mondiala, promit o calatorie culinara care trezeste simturile.
"Acest parteneriat reprezinta un punct de referinta pentru compania noastra, care isi face astfel debutul pe piata ospitalitatii din Bucuresti si, totodata, un pas semnificativ in redefinirea luxului in peisajul hotelier local. Aducem pentru prima oara in Romania un brand international de renume, Mondrian, care va deveni cu siguranta un punct de referinta pentru oras, contribuind la promovarea culturii si traditiilor romanesti pe scena internationala si la dezvoltarea turismului in Bucuresti. Cred cu tarie ca performanta companiei noastre merge mana in mana cu performanta Bucurestiului, de aceea unul dintre obiectivele noastre pe termen lung este sa continuam sa investim in acest oras”, a declarat Victor Capitanu, cofondator si co-CEO One United Properties.
"Bucurestiul a cunoscut o redresare remarcabila in sectorul turistic in urma pandemiei, iar aici exista o cerere mare, nedeservita, de hoteluri de lux, de optiuni de cazare sofisticate, care ofera experiente in sine. Sunt foarte bucuros sa fac parte din aceasta initiativa prin care ne propunem, impreuna cu One United Properties, sa aducem peisajul hotelier local la un alt nivel de sofisticare si sa exploram oportunitati de investitii fara precedent in sectorul ofertant al ospitalitatii si turismului din Romania. Pe masura ce piata se dezvolta, angajamentul nostru depaseste zona investitiilor. Concentrandu-ne pe concepte de calatorii personalizate si crearea de experiente unice, va invitam sa faceti parte din redefinirea viitorului ospitalitatii in Romania. Brandul hotelier Mondrian propune o viziune artistica fusion, un exemplu de succes al modului in care poate fi creata o experienta unica si memorabila pentru oaspeti. Mondrian este un mod de a calatori, de a explora, de a experimenta”, a adaugat Riad Abi Haidar, partener al diviziei Hoteluri One United Properties.
Chadi Farhat, Brand COO Mondrian la Ennismore, a declarat: „Mondrian este un brand global iconic, cu radacini in unele dintre cele mai interesante destinatii din lume. Suntem incantati sa colaboram cu One United Properties pentru a aduce Mondrian pentru prima data in Europa de Est, intr-o tara care se mandreste cu o mostenire bogata si o capitala vibranta, Bucurestiul, plina de arhitectura eleganta si comunitati creative. Mondrian asteapta cu nerabdare sa sarbatoreasca cultura unica a acestui oras, care se afla in centrul ADN-ului brandului noastre.”
Sub semnatura distinctiva a Lemon Interior Design, Mondrian Bucuresti va beneficia de un concept de design unic si neasteptat, menit sa puna in evidenta elemente specifice ale traditiei locale: un design inspirat din basmul romanesc „Tinerete fara batranete si viata fara de moarte”.
"Cu o atentie minutioasa la detalii si o pasiune pentru autenticitate, echipa Lemon aduce in prim-plan elemente de design inspirate din patrimoniul cultural romanesc si reinterpretate intr-o maniera contemporana, ce contribuie la narativul spatiului, asigurand o experienta vizuala impresionanta pentru vizitatori. Mondrian Bucuresti va fi, fara indoiala, o destinatie de referinta pentru Bucuresti, unde fiecare detaliu spune o poveste si care demonstreaza cum un concept atent elaborat poate transforma un spatiu intr-o experienta memorabila”, a declarat Elena Oancea, cofondator Lemon Interior Design.
Parte a Ennismore, un joint venture cu Accor, Mondrian reuneste o serie de hoteluri cu concepte vizionare, bazate pe arta, design si elemente culturale. Interioare cu design inovator, instalatii de arta imersive si experiente culinare originale, toate sunt semne distinctive ale Mondrian, alaturi de spatiile de vis care reflecta specificul fiecarui oras. Colaboratorii vizionari si atenta planificare a conceptelor dau viata fiecarei locatii, care devine astfel o reala atractie pentru cei curiosi sa descopere cultura locala, dar si pentru localnici si turisti deopotriva. Cu zece proprietati localizate in avangarda celor mai interesante centre culturale din lume, precum Singapore, Los Angeles, Miami, New York, Londra, Doha, Mexico City, Cannes, Bordeaux, Seul, Hong Kong si Ibiza, brandul cunoaste o crestere accelerata si se pregateste pentru deschideri noi in Tulum, Dubai si Gold Coast din Australia.