Reteaua de magazine Lidl (din Germania) continua implementarea programului de extindere in Romania, in prezent avand in diferite etape de constructie 17 centre comerciale noi. Societatea a inaugurat, recent, alte 11 magazine, in perioada urmatoare fiind planificata expansiunea in peste 25 de orase cu minimum 30.000 de locuitori. Lidl a accesat piata interna de retail in 2010, prin achizitia celor 107 de magazine Plus Discount existente la nivel national. Celelalte 17 magazine aflate in constructie vor fi amplasate in mai multe orase, cele mai importante fiind deschise in Suceava si Constanta, iar dupa finalizarea investitiilor, programata pentru sfarsitul acestui an si pentru prima jumatate a lui 2012, Lidl va detine 135 de centre comerciale, in toate judetele tarii. "Magazinele sunt de doua tipuri, cu suprafete de 1.065 mp sau de 1.286 mp. De asemenea, in perioada urmatoare avem in vedere investitii importante si in dezvoltarea si calificarea resurselor umane", a declarat Gabor Teleki, membru al consiliului administrativ de conducere. Lidl detine in Romania si doua centre logistice (in Ploiesti si Chiajna), un nou complex similar fiind planificat a fi inaugurat in localitatea Iernut (judetul Mures), pe o suprafata de 40.000 mp. Informatii suplimentare, la www.lidl.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.