
Reteaua de magazine Lem's a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri in crestere cu 10% fata de anul precedent, pana la 255 milioane de lei (57,8 milioane de euro).
In 2015 Lem's continua strategia de dezvoltare a retelei la nivelul intregii tari, dupa ce anul trecut au fost deschise patru noi magazine, a caror suprafata insumata depaseste 6.000 mp, din care 2.000 mp in Bucuresti. "Din 2009 am investit permanent in dezvoltarea retelei Lem's, pana in prezent fiind alocate aproximativ 50 milioane de lei in acest sens. In 2015 implementam un proces de modernizare a mai multor magazine din tara si de crestere a suprafetelor acestora. Proiectul este in plina desfasurare si estimam ca va genera o majorare de 10% a vanzarilor retelei", a explicat managerul Lemet.
In luna martie 2015, producatorul a deschis doua showroom-uri Lem's in Miercurea Ciuc (cu o suprafata de 1.500 mp) si Focsani (2.100 mp), in urma unei investitii de 3 milioane de lei. Cu aceste centre, reteaua Lem's a ajuns la o suprafata comerciala totala de 66.000 mp la nivel national.