Bravo Europa, grup international de companii care si-a inceput activitatea in Romania ca producator si distribuitor specializat in solutii metalice de acoperire si placare, a inregistrat o crestere de 53% a cifrei de afaceri din primele sase luni ale acestui an, pana la 16,14 milioane de euro, un nou record in istoria companiei. "Aceasta crestere s-a datorat, in cea mai mare masura, investitiilor realizate in 2016, respectiv majorarea capacitatii de productie si a celei logistice, dezvoltarea gamei de produse si, mai ales, increderii clientilor care se bazeaza pe servicii performante si pe calitatea produselor dovedita in peste 16 ani de activitate", a declarat Adrian Minuta, CEO al companiei.
Bravo Europa a incheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri de 27,67 milioane de euro, pentru anul in curs estimand o crestere de 30%, pana la 36 milioane de euro. Pentru finalul lui 2017, principalele obiective ale grupului sunt reprezentate de consolidarea pozitiei de furnizor-lider pe pietele de DIY din tarile in care grupul detine propriile companii - Germania, Cehia, Romania, Austria si Bulgaria, dar si cresterea cotei de piata in celelalte tari.
In prezent, grupul detine cinci societati in Romania, Germania, Cehia, Austria si Bulgaria. In 2016, in Romania si Cehia compania si-a dublat capacitatea de productie pentru principalele produse, iar in Germania a deschis o noua platforma logistica. Cele trei investitii au crescut capacitatea de depozitare si livrare cu peste 50%, inregistrand o imbunatatire semnificativa a activitatii prin cresterea numarului de magazine deservite, de la 554 in decembrie 2015 la peste 1.500 in 2017.
Totodata, in prima jumatate a acestui an, Bravo Europa a continuat extinderea internationala si a intrat pe pietele din Spania si Portugalia, ajungand, astfel, la un numar de 16 tari europene in portofoliul de activitate (Romania, Bulgaria, Ungaria, Austria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croatia, Elvetia, Luxemburg, Belgia, Germania, Olanda si Franta).
Bravo Europa activeaza de 16 ani pe piata sistemelor metalice de acoperisuri. Business-ul a crescut avand la baza activitatea Bravo International, un grup de companii locale care s-a aflat, acum aproape un deceniu, prin brandurile Bel Profile si ‘Ydra, in varful ierarhiei producatorilor de invelitori metalice din Romania. Incepand cu anul 2009, in plina declansare a crizei economice in domeniul constructiilor, fenomen ce a afectat compania in mod direct, compania a optat pentru accesarea pietelor internationale, atragand primii clienti din Cehia si, ulterior, Germania. Incepand din 2010, activitatea de export a inregistrat o pondere crescatoare in business-ul furnizorului.
In prezent, compania este detinuta de un grup fond de investitii cu sediul in Viena, gama completa de produse incluzand sisteme de invelitori, de colectare a apei, pentru acoperiri, placari si imprejmuiri, solzi metalici, tabla faltuita si accesorii, comercializate sub marcile Bel Profile si Bravo.