RO EN
Coșul este gol

SVN Romania isi propune clasarea in primele cinci companii de consultanta imobiliara

SVN International Corp, una dintre cele mai recunoscute marci comerciale din imobiliare din Statele Unite ale Americii, a deschis un birou local de consultanta imobiliara care va functiona sub numele de SVN Romania. Activitatea SVN Romania va fi coordonata de catre Andrei Sarbu (CEO) si Ionut Nicolescu (Partner), doi consultanti cu o experienta de peste 12 ani in imobiliare si vanzari. Compania va activa pe toate segmentele pietei imobiliare, de la comercial (birouri, retail, logistic, hotelier, terenuri si investment), la rezidential - proiecte noi, brokeraj de credite, property management si evaluari, urmand sa opereze si un birou regional in Cluj - Napoca.
”Piata imobiliara locala trece prin cea mai buna perioada a sa din ultimul deceniu si exista numeroase oportunitati. Segmentul rezidential a inregistrat in primul trimestru o scadere fata de perioada similara din anul trecut insa suntem pe un plus de peste 25% fata de 2017 in ceea ce priveste numarul de tranzactii. Segmentul logistic trece printr-un adevarat boom, cel al spatiilor de birouri si comerciale inregistreaza randamente bune iar piata de investment s-a stabilizat la aproximativ un miliard de euro. Pentru 2019 ne-am propus inregistrarea unei cifre de afaceri de patru milioane de euro iar in 2020 avem ca obiectiv sa intram in randul celor mai mari cinci companii de consultanta imobiliara din Romania”, a declarat Andrei Sarbu, CEO SVN Romania.
SVN Romania porneste la drum din pozitia de cel mai mare jucator activ pe segmentul rezidential, fiind consultantul si agentul exclusiv a peste 10 proiecte rezidentiale cu un minimum de 350 de unitati fiecare, printre care Aviatiei Park (Forte Partners), Baba Novac Residence (SIF Moldova), Belvedere Residences (Baneasa Developments), Cosmopolis (Opus Land), Parcului20 (Cordia) sau Soho Unirii (London Partners). Consultantii SVN Romania au vandut in ultimii ani peste 7.000 de apartamente noi cu o valoare de peste 500 de milioane de euro.
Divizia de property management din cadrul SVN Romania administreaza aproximativ 550.000 de metri patrati de spatii de birouri si peste 1.000 de spatii comerciale, printre cei mai importanti clienti ai companiei numarandu-se Telekom, Banca Comerciala Romana si UniCredit Bank.
SVN International Corp. are peste 200 de birouri in opt tari si regiuni (Australia, Caraibe, Coreea de Sud, Canada, Mexic, Romania, Rusia si Statele Unite ale Americii), in care activeaza peste 1.600 de consultanti imobiliari si personal administrativ.
”Romania prezinta cel mai mare potential din regiune. Spre exemplu, la nivel national sunt incheiate anual sute de tranzactii cu proprietati mai scumpe de 0,5 milioane de euro, nu doar pe segmentul rezidential. Iar printr-o comparatie cu alte state din Europa Centrala si de Est putem observa ca toate segmentele pietei imobiliare prezinta in continuare potential semnificativ de dezvoltare”, a declarat Rafael Noriega, International Sales Director in cadrul SVN International Corp.
SVN are o istorie de peste 30 de ani si a fost fost implicata in 2018 in tranzactii cu o valoare cumulata de peste 12 miliarde de dolari la nivel global, 62% reprezentand vanzari iar 32% fiind reprezentat de inchirieri. Cele mai multe tranzactii de vanzare, 33%, au fost incheiate pe segmentul rezidential nou, 20% pe segmentul spatiilor de birouri si 19% pe cel al spatiilor comerciale, restul fiind impartit intre segmentele industrial si terenuri. Din punct de vedere al inchirierilor, segmentul de birouri a adus 48% din activitate, cel de retial 34% iar cel industrial 16%.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter