Vanzarile din Romania ale producatorului de caramida Wienerberger (din Austria) s-au mentinut la un nivel minim in primele noua luni ale acestui an, in pofida unei usoare redresari raportate in trimestrul al treilea, ca urmare a implementarii unei strategii proactive in ceea ce priveste preturile practicate. Totodata, potrivit datelor incluse in cel mai recent raport financiar al grupului, livrarile de pe piata interna au fost afectate de lipsa investitiilor in domeniul rezidential, ca urmare a mentinerii unui context dificil atat la nivel macroeconomic, cat si pe piata constructiilor. De asemenea, previziunile pe termen scurt si mediu sunt negative, avand in vedere scaderea continua a autorizatiilor de construire emise pentru executia de cladiri rezidentiale. Rezultatele Wienerberger Romania sunt incluse in datele disponibile pentru regiunea Europei Centrale si de Est, veniturile zonale ale grupului insumand, in intervalul iulie - septembrie 2011, 174,2 milioane de euro, in crestere cu 7% fata de aceeasi perioada a anului trecut. La nivel de grup, producatorul de caramizi a anuntat o majorare de 16% a cifrei de afaceri din primele noua luni ale anului, pana la 1,55 miliarde euro. "Cresterile de preturi cauzate de inflatie anuntate la inceputul anului au fost implementate cu succes, generand un efect pozitiv de 2% al preturilor in trimestrul al treilea, dublu fata de +1% raportat in semestrul intai. Aceste ajustari de preturi au determinat o imbunatatire a profitului operational din perioada ianuarie - septembrie 2011, care a sporit cu 33%, la 214 milioane de euro", se arata in raportul trimestrial al grupului. Oficialii Wienerberger au reconfirmat, in documentul citat, previziunile pentru anul in curs, conform carora profitul operational ar urma sa sporeasca de la 250 milioane de euro in 2010 la 260 milioane de euro la finele lui 2011. Informatii suplimentare, la www.wienerberger.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.