RO EN
Coșul este gol

VILLEROY & BOCH: Majorare de 3% a vanzarilor de obiecte sanitare

Veniturile producatorului de obiecte sanitare Villeroy & Boch (din Germania) au sporit cu 4% in anul 2011, potrivit celui mai recent raport financiar al companiei, pana la 743 milioane de euro. Rezultatele s-au situat la un nivel optim avand in vedere mentinerea unui contex economic dificil, marcat de acutizarea crizei datoriilor suverane ale statelor din Europa si de impactul acesteia asupra mediului economic deja fragil. Din punct de vedere regional, vanzarile din Germania au sporit cu 16%, la 208 milioane de euro, in timp ce livrarile realizate in afara tarii de resedinta s-au situat la 535 milioane de euro, respectiv la un nivel similar celui din 2010. Totodata, subsidiarele din Federatia Rusa si China au consemnat cresteri substantiale, care au fost, insa, anulate de reducerile drastice raportate in SUA, din cauza inchiderii unor centre de retail neprofitabile si a cursului valutar nefavorabil derularii de activitati comerciale. Cifra de afaceri generata de divizia de placi ceramice si obiecte sanitare a fost de 462 milioane de euro, reprezentand o majorare de 3% fata de nivelul din 2010. Cele mai importante cresteri au fost inregistrate in China (+64%), Ucraina (+54%), Federatia Rusa (+25%), Germania (+11%), Belgia (+7%) si Olanda (+5%). In cadrul celeilalte divizii importante a grupului (obiecte de vesela) vanzarile au sporit cu 5%, atingand valoarea de 281 milioane de euro. Pentru anul in curs, reprezentantii firmei estimeaza stabilizarea vanzarilor.
In Romania Villeroy & Boch este activ prin subsidiara Mondial, producand, in fabrica pe care o detine in Lugoj, obiecte sanitare si armaturi. Informatii suplimentare, la www.villeroy-boch.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter