RO EN
Coșul este gol

SW UMWELTTECHNIK: Scadere de 8% a vanzarilor din Romania

SW Umwelttechnik Romania, producator de prefabricate din beton pentru lucrari de infrastructura, a anuntat o reducere de 8% a cifrei de afaceri din primul semestru al anului in curs fata de intervalul similar din 2010, pana la valoarea de 5,9 milioane de euro. Societatea si-a majorat cu 10% nivelul productiei interne, insa detine, in continuare, o pondere de 21% la veniturile grupului austriac. Pentru intregul an, managerii holdingului estimeaza o evolutie optima a castigurilor din tara noastra, datorita cresterii gradului de absorbtie a fondurilor europene accesate pentru realizarea unor importante proiecte de infrastructura de transport al apei si de canalizare. La nivel de grup, vanzarile SW Umwelttechnik s-au diminuat cu 7,3%, pana la o valoare de 27,8 milioane de euro. O reducere semnificativa a fost raportata in trimestrul al doilea, cand incasarile societatii au scazut cu 11,5% (la 21,7 milioane de euro), insa reprezentantii firmei au anuntat o crestere a castigurilor nete in acest interval. Din punct de vedere structural, livrarile din perioada ianuarie-iunie 2011 ale diviziei de sisteme pentru lucrari de tratare a apei (care detin o cota de 50% din vanzarile totale) au insumat 13,9 milioane de euro (+3%), in timp ce din comercializarea materialelor pentru infrastructura s-au obtinut 9,3 milioane de euro (-19,8%). Divizia de sisteme pentru lucrari de inginerie civila s-a contractat, de asemenea, cu 6,1%, la 4,6 milioane de euro. Veniturile din Austria au sporit cu 27% (la 7,1 milioane de euro), in timp ce subsidiara din Ungaria a raportat o scadere de 25%, pana la 12,6 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.sw-umwelttechnik.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter