RO EN
Coșul este gol

PETRA PAVAJE continua extinderea si tinteste o capacitate zilnica de 18.000 mp

Afacerile de succes se nasc cu investitii financiare majore, cu multa munca, oameni implicati, dar mai ales cu pasiune. Un astfel de exemplu este Petra Pavaje, parte a Florea Grup. "Intr-un mediu economic cu multe bariere si nenumarate incertitudini, a lansa o afacere este o provocare, dar a o mentine profitabila atatia ani este o adevarata realizare. Acesti 25 de ani sunt asadar mai mult decat o ascensiune economica, sunt o metamorfoza nemaipomenita de la un vis, la o companie de top, care cauta excelenta in tot ceea ce face", asa rezuma fratii David si Marcel Florea, fondatorii Florea Grup si Petra Pavaje, cei 25 de ani de activitate. De la doi oameni, Florea Grup a crescut la peste 600 de angajati. De la o mica afacere de familie, compania este astazi o adevarata poveste de succes, un business de 137 milioane de lei in 2020, cu activitati in sectoarele de constructii, energie si turism. Prin produsele si serviciile sale, Florea Grup a raspuns nevoilor a mii de clienti din intreaga tara. Ceea ce a stat la baza acestei dezvoltari a fost pasiunea. Pentru ca doar astfel planurile de dezvoltare sunt din ce in ce mai ambitioase, iar energia si tenacitatea pentru a le indeplini sunt prezente la fiecare pas.
 
Petra Pavaje inregistreaza o evolutie spectaculoasa pe piata materialelor de constructii. Anul acesta, compania va inaugura cea de a treia fabrica de prefabricate de beton, localizata in comuna Vladimirescu din judetul Arad. Investitia se ridica la peste 10 milioane de euro, pe o platforma industriala de 100.000 mp. Petra Pavaje Arad va fi cea mai eficienta si mai moderna fabrica de prefabricate de beton din vestul tarii. Capacitatea fabricii va fi de 6.000 mp/ zi. Tehnologia folosita este de ultima generatie si este dezvoltata in colaborare cu producatori de top din Germania. Fluxul tehnologic al fabricii este integral automatizat, pentru a asigura o calitate optima a produselor.
Alaturi de liniile de fabricatie de la Alba Iulia si Ploiesti, Petra Pavaje va putea produce 18.000 mp/ zilnic, ceea ce o pozitioneaza intre cei mai mari producatori de materiale de constructii din Romania. Stabilitatea companiei a fost intotdeauna un factor important in momentul unei noi investitii. Dar poate si mai important a fost know-how-ul, adica expertiza in domeniu. Iar acesta este un avantaj competitiv incontestabil pe care Petra Pavaje il are, data fiind experienta de 25 de ani pe care au dobandit-o si maturitatea profesionala a companiei si a echipei.
"Pentru a crea un produs de calitate este nevoie de trei ingrediente: tehnologie de top, know-how in domeniu si materie prima de calitate. Toate aceste trei aspecte au fost luate in considerare atunci cand am lansat Petra Pavaje si avem incredere ca si in acest sector de activitate oferim clientilor produse cu un raport pret-calitate atractiv", spune Marcel Florea, director general al companiei.
 
 
Orice lucrare incepe cu o piatra de temelie
Pe fondul pandemiei, tot mai multi proprietari de locuinte sau spatii comerciale pun accent pe amenajarea curtilor si a spatiului verde. Gradina este un loc functional, poate chiar un birou sau un cadru pentru sedinte. Cererea pentru pavaje premium a fost asadar tot mai mare, ceea ce a motivat extinderea rapida a companiei. "Cu Petra, proiectul prinde viata. Pavajele, bordurile sau elementele de gradina ne sunt alaturi mai mult decat prin prezenta fizica. Ele ne ajuta sa amenajam spatiul asa cum am visat. Este piatra transformata in ceva viu. Se spune ca marii sculptori simt piatra, iar aceasta le transmite forma pe care doreste sa o ia. Tot asa ne dorim ca oricine face cunostinta cu Petra Pavaje sa fie inspirat sa creeze gradini sau alei unice, care transforma o casa in ACASA. Aceasta este povestea Petra: drumul de la materie prima, la element de bucurie in viata de zi cu zi", precizeaza reprezentantul companiei.
Investitia de la Arad vine la doar un an dupa ce compania a anuntat extinderea la nivel national. In vara anului 2020 a fost inaugurata fabrica de prefabricate din beton de la Ploiesti. Investitia de 10 milioane de euro a permis extinderea capacitatii de productie pentru divizia de prefabricate. Pentru a le permite clientilor sa interactioneze mai mult cu produsele, a fost organizat in perimetrul fabricii si cel mai mare showroom de pavaje din Romania, pe o suprafata de 5.500 mp.
Pe langa dezvoltarea la nivel geografic, compania a investit si in diversificarea portofoliului. Atat la fabrica din Alba Iulia, cat si la cea din Ploiesti, au fost puse in functiune linii pentru producerea prefabricatelor de mari dimensiuni: elemente de canalizare, tuburi de beton si alte prefabricate destinate lucrarilor de infrastructura.
 
 
Fabricile Petra functioneaza ca huburi deschise de inovatie
Cu sprijinul partenerilor internationali, Petra Pavaje cauta mereu solutii pentru a raspunde cat mai bine cerintelor pietei. Investitiile in tehnologii noi pe piata contribuie la obtinerea de culori si texturi care diferentiaza compania in randul producatorilor de pavaje. Splitarea, antichizarea sau impermeabilizarea suprafetelor sunt doar cateva dintre imbunatatirile aduse liniilor de productie. Petra Pavaje detine, la fiecare unitate de productie, laboratoare proprii unde se testeaza constant materiile prime si produsele, pentru a le asigura calitate sporita.
Tot in anul 2020 a fost derulat un proiect important pe partea de marketing, mai exact rebrandingul liniei de prefabricate care pana atunci se numea Florea Pavaje. Incepand cu luna iunie a anului trecut, cele peste 600 de produse din portofoliu se comercializeaza sub denumirea Petra Pavaje. Odata cu dezvoltarea la nivel national a fost necesar si un brand nou, care sa sustina filosofia companiei. Extinderea a fost, asadar, un proces integrat, care a cuprins atat investitii in mijloace fixe, cat si in capital uman si imagine.
"Un aspect important pentru Petra Pavaje este ca asigura un flux de productie integrat, ceea ce face ca produsele sa aiba calitate optima controlata. Dezvoltarea pe verticala a fost unul dintre atuurile care au stat la cresterea companiei de la an la an. Compania detine o cariera proprie, statii de sortare, betoane si mixturi asfaltice, precum si trei fabrici de prefabricate de beton. Mai mult, cele zece statii de carburanti pe care Florea Grup le detine si flota proprie de autobetoniere de transport, pompe pentru beton, autocamioane si autoutilitare, au permis ca produsele sa fie transportate rapid si sigur, lucru foarte apreciat de clienti", subliniaza reprezentantii companiei.
 
 
Primele pavaje, produse de Ziua Mediului
Aniversarea companiei este pe data de 5 iunie, cand Florea Grup a produs primele pavaje in fabrica de la Alba Iulia. Aceasta zi are insa si o alta insemnatate importanta, reprezentand Ziua Mediului la nivel mondial. Mottoul companiei este "In armonie cu natura®", subliniind inclinatia inspre dezvoltare durabila. Fabricile Petra Pavaje au impact minim asupra mediului. Gratie tehnologiei de ultima ora folosite aici, eficienta energetica a utilajelor este ridicata. Gradinile expozitionale cuprind spatiu verde generos, fiind un plus estetic adus zonei, dar si un spatiu de relaxare. Mai mult, in timp ce vizitatorii isi pot gasi inspiratia pentru amenajarea gradinilor, masinile electrice pot fi lasate la incarcat. Toate fabricile Petra Pavaje sunt dotate cu statii de alimentare electrice care pot fi folosite gratuit de catre vizitatori. Compania este implicata si in proiecte sociale si anual organizeaza evenimente sportive pentru a incuraja populatia sa acorde o importanta cat mai mare miscarii in aer liber.
Petra Pavaje se adreseaza atat clientilor mari: contractori, montatori, depozite si magazine de profil, cat si clientilor finali, persoane fizice care doresc sa isi amenajeze singuri spatiile exterioare, cu produse de calitate intr-o varietate de forme si culori atractive.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter