Leroy Merlin, retailer specializat in constructii, decoratiuni si gradinarit, anunta ca, incepand din aceasta luna, intregul portofoliu de produse este disponibil in magazinul online, cu livrare in toata tara. Odata cu listarea online a tuturor produselor Leroy Merlin, compania estimeaza o dublare a veniturilor generate de segmentul e-commerce in urmatoarele luni.
Astfel, clientii Leroy Merlin din toata tara vor avea posibilitatea sa cumpere online sau sa comande telefonic, alegand din cele 30.000 de produse care alcatuiesc gama completa a retailerului. Printre categoriile nou adaugate in magazinul online sunt produsele de dimensiuni mari si medii precum materialele de constructii sau utilajele.
Potrivit reprezentantilor Leroy Merlin, politica de pret a produselor comercializate online este identica cu cea aplicata in magazinele fizice ale retailerului francez.
Cei care doresc sa comande produse online cu livrare la domiciliu din oferta Leroy Merlin trebuie sa acceseze site-ul www.leroymerlin.ro si sa selecteze magazinul cel mai apropiat de adresa la care vor sa fie livrata comanda. Termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii prin SMS sau email, iar taxa de transport porneste de la 15 lei, insa poate creste in functie de volumul si/sau greutatea totala a comenzii si distanta fata de magazinul de unde s-a plasat comanda. Pentru livrarea comenzilor, Leroy Merlin lucreaza cu parteneri selectati, care au ca scop comun performanta si promisiunea de livrare eficienta pe care retailerul o ofera tuturor clientilor.
„Daca acum doi ani era bine pentru un retailer sa aiba un segment de e-commerce, acum insa a devenit o necesitate. Din strategia noastra pe piata locala nu poate lipsi o abordare omnicanal, care sa includa posibilitatea clientilor de a achizitiona online produsele cu livrare la domiciliu oriunde in tara. In prezent, estimam ca jumatate, poate chiar si mai mult, dintre clientii nostri acceseaza site-ul Leroy Merlin inainte de a cumpara din magazin sau invers. Vom continua sa ne dezvoltam accelerat bazandu-ne pe aceasta tendinta, prin vanzarea online a unui numar din ce in ce mai mare de produse, inclusiv a celor de volume mari si mizam pe extinderea gamelor in viitorul apropiat”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin Romania.
Din datele companiei, in ultimul an, in topul celor mai populare categorii de produse din magazinul online Leroy Merlin s-au aflat: produsele de gradinarit, decoratiunile si uneltele. Odata cu dezvoltarea segmentului e-commerce si integrarea online a intregii oferte, compania estimeaza ca acest top se va schimba in urmatoarele luni, urmand a fi preferate pentru achizitionarea online: materialele de constructii, usile & ferestrele sau pardoselile.