RO EN
Coșul este gol

LAFARGE: Crestere de 3,6% a veniturilor din Romania in trimestrul I

Lafarge Romania a anuntat o crestere de 3,6% a veniturilor provenite din vanzarile de ciment realizate pe piata interna in primul trimestru al acestui an, in comparatie cu aceeasi perioada din 2010, in contextul in care in Europa Centrala si de Est grupul francez a consemnat o crestere de aproximativ 30% a afacerilor. Astfel, cantitatea de ciment livrata la nivel national a sporit cu 4,7%, un efect negativ asupra incasarilor fiind reprezentat de diminuarea cu 1,1% a preturilor si de fluctuatiile cursului de schimb valutar. Vanzarile realizate de Lafarge in regiune au fost sustinute de livrarile din Polonia si Federatia Rusa, unde s-au consemnat majorari de 52,9%, respectiv 48,3%, in timp ce veniturile din Serbia s-au redus cu 8,1%. La nivel de grup, producatorul de materiale de constructii a raportat, in perioada analizata, o crestere de 9% a cifrei de afaceri, pana la 3,5 miliarde euro. "Pentru intregul an, estimam o evolutie pozitiva a afacerilor, ce se va concretiza intr-o majorare cuprinsa intre 2% si 5% a incasarilor fata de anul 2010. Pietele cu economii aflate in curs de dezvoltare se vor situa pe un trend puternic ascendent, iar cererea din tarile industrializate va continua sa se revigoreze treptat", se arata in raportul trimestrial al concernului. In perioada ianuarie – martie 2011, Lafarge a inregistrat o crestere a vanzarilor la nivelul tuturor diviziilor, astfel: ciment (+8%), agregate (+12%) si gips (+9%). Informatii suplimentare, la www.lafarge.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter