Vanzarile de ciment raportate de Carpatcement in trimestrul al treilea al acestui an au fost in scadere din punct de vedere cantitativ, fata de aceeasi perioada din 2012, in timp ce preturile de comercializare a produselor au crescut usor. Potrivit raportului trimestrial al companiei germane HeidelbergCement, rezultatele slabe obtinute pe piata interna au fost cauzate de continuarea masurilor de austeritate impuse de autoritati, precum si de lipsa de finantare a proiectelor de infrastructura. Carpatcement a raportat la Ministerul Finantelor Publice afaceri totale de 181,3 milioane de euro, in 2012, in scadere cu 5% fata de nivelul din 2011. Vanzarile totale de ciment indicate de grupul german pentru regiunea Europei de Est si Asiei Centrale (care include si rezultatele subsidiarei locale), au scazut, in trimestrul al treilea, cu 4% fata de perioada corespunzatoare din 2012, pana la 374 milioane de euro, in timp ce datele disponibile pentru primele noua luni ale anului indica o diminuare de 9,3%, la 833 milioane de euro.
La nivel de grup, afacerile HeidelbergCement s-au cifrat, in intervalul ianuarie-septembrie 2013, la 10,45 miliarde euro, la un nivel similar celui din aceeasi perioada a anului trecut. Pentru informatii suplimentare, click aici!