Producatorul german de ciment HeidelbergCement, cu afaceri anuale medii de circa 200 milioane de euro in Romania, a raportat o crestere de 3,4% a vanzarilor din 2013, dupa o evolutie de aproape 7% consemnata in ultimul trimestru al anului trecut. Astfel, cifra de afaceri a companiei s-a situat, in exercitiul financiar abia incheiat, la 14 miliarde euro, veniturile din perioada octombrie - decembrie insumand 3,5 miliarde euro. Rezultatele publicate recent de grupul german reprezinta varianta preliminara, datele finale urmand a fi publicate pana la finele lunii februarie 2014. Managerii HeidelbergCement au facut si primele precizari referitoare la evolutia din acest an a afacerilor, pentru Europa fiind estimata continuarea procesului de recuperare a pierderilor din perioada crizei - in Marea Britanie, Benelux si Europa de Est -, precum si o dezvoltare optima in Germania, Scandinavia si Rusia. "Anul 2013 a reprezentat un succes pentru activitatea grupului, in termeni operationali. Programul de eficientizare «Fox 2013», gandit a fi implementat pe o perioada de trei ani, a generat, anul trecut, economii totale de 1,2 miliarde euro", a declarat dr. Bernd Scheifele, presedintele boardului HeidelbergCement. Pentru informatii suplimentare, click aici!
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.