Compania Ferrobeton Romania (fosta CRH Structural Concrete) a anuntat pentru acest an o dublare a vanzarilor in raport cu perioada similara din 2013, pentru intregul exercitiu financiar expertii societatii estimand realizarea unei cifre de afaceri de 8 milioane de euro. Avansul se datoreaza, in mare parte, investitiilor facute in specializarea echipelor proprii si in extinderea capacitatii de productie de la 1.800 mc la 2.200 mc pe luna. In acest sens, Alpar Kozma, director de vanzari al firmei, a precizat ca "suntem pregatiti sa sustinem lucrari importante, iar una dintre noutati este aceea ca Ferrobeton se va implica in antreprenoriatul general al unor lucrari de structuri industriale de dimensiuni mici si medii. De asemenea, am accesat proiecte noi, insa cel mai important lucru este ca am reusit sa ne mentinem portofoliul existent de clienti". Dintre cele mai importante obiective pentru care compania livreaza produse specifice in aceasta perioada se disting pasajul Mihai Bravu, din Bucuresti (88 de grinzi principale), hala de depozitare Monsanto - Sinesti cu o suprafata de 6.200 mp, centrul logistic si de productie Draxlmaier - Codlea (12.000 mp), structura din beton prefabricat a centrului comercial Mega Mall - Bucuresti (12.000 mp). Pentru informatii suplimentare, click aici!
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.