RO EN
Coșul este gol

CEMACON: Vanzari de 56 milioane de lei, in primele noua luni ale anului

Afacerile realizate de producatorul de caramida Cemacon in primele noua luni din 2015 au crescut cu 17% fata de nivelul din aceeasi perioada a anului trecut, pana la 56 milioane de lei. Totodata, profitul net al companiei a ajuns la 16 milioane de lei. In perioada ianuarie - septembrie a.c., Cemacon a depasit, astfel, cu un milion de lei cifra de afaceri neta pe intreg anul 2014. "Rezultatele comerciale si financiare sunt semnificative, dupa primele noua luni, depasind cifra de afaceri neta pe intreg anul trecut. Redeschiderea facilitatii de productie de la Zalau ne-a permis sa crestem volumele totale vandute, insa cea mai mare reusita este faptul ca avem o crestere valorica ce excede majorarea cantitativa, prin imbunatatirea pretului mediu de vanzare. Avem, astfel, certitudinea ca profitul operational va creste in 2015 comparativ cu 2014", a declarat Liviu Stoleru, director general si presedinte al Consiliului de Administratie al Cemacon.

Potrivit datelor firmei, cresterea vanzarilor a fost posibila datorita cantitatilor suplimentare obtinute prin reoperarea fabricii Cemacon de la Zalau, care a determinat majorarea capacitatii totale de productie cu 30%. Unitatea de la Recea, inaugurata in 2010, a functionat la capacitate maxima, in conditiile unor costuri competitive. Totodata, a fost consemnata si cresterea vanzarilor de buiandrugi ceramici.

Conducerea companiei si-a propus incheierea anului in curs cu o crestere de 35% a cifrei de afaceri fata de nivelul din 2014, un nivel al profitului operational de minimum 17%, atingerea unei cote de piata nationale de 18% si cresterea atractivitatii companiei in randul investitorilor, prin obtinerea de profit net la sfarsitul anului.

Cemacon SA este listata la Bursa de Valori Bucuresti si in 2015 si-a incheiat procesul de restructurare financiara demarat in 2010.

 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter