RO EN
Coșul este gol

URSA ROMANIA estimeaza vanzari de 6 milioane de euro, in 2016

Furnizorul de vata minerala de sticla Ursa Romania, parte a diviziei europene Ursa, a inregistrat o cifra de afaceri de circa 3 milioane de euro in primele sase luni a.c., pentru intregul an 2016 conducerea companiei estimand vanzari totale de 6 milioane de euro, nivel similar celui din 2015. "Piata locala a izolatiilor a avut o evolutie excelenta in primele trei-patru luni ale anului in curs, urmata, insa, de o scadere pana in luna august, contractia fiind greu de explicat pentru orice firma de pe piata", a declarat Sorin Pana, directorul comercial al Ursa Romania.
Produsele si solutiile Ursa sunt prezente pe piata din Romania de la inceputul anilor '90, in prezent oferta companiei incluzand marcile Ursa Glaswool si Ursa Terra, ce se adreseaza tuturor tipurilor de aplicatii destinate cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, atat in ceea ce priveste constructiile noi, cat si lucrarile de reabilitare si renovare.
Recent, Ursa Romania a inclus in portofoliu sistemul Ursa Plus Gemini, ce reprezinta o izolatie de vata minerala de sticla avand conductivitate termica de 0,042 W/mK - sortiment care completeaza oferta de produse "entry level". Acesta este ideal pentru izolarea termica si fonica a suprafetelor orizontale (tavane suspendate, plansee de pod) si a acoperisurilor inclinate sau a mansardelor (caz in care necesita fixare suplimentara).
Ursa Romania a fost infiintata in anul 2003, in prezent avand un depozit la Oradea, de unde se realizeaza vanzari in toata tara si coordoneaza o retea de 30-40 de distribuitori la nivel national. Grupul Ursa raporteaza vanzari anuale de peste 500 milioane de euro, avand 13 fabrici in opt tari. Compania deruleaza operatiuni comerciale pe aproximativ 40 de piete din Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord, avand, in total, circa 2.000 de angajati.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter